Nylig innhold av Justinminaj

  1. Ryktebørsen

    Ryktes at det er kjedelige tider i nordvest.. Dagens lille høydepunkt er når fakes fra alle barna Nice treffer (no)
  2. Et spørsmål til Nice.

    Ser ut som dette irriterer deg og jeg vil derfor konkludere med at dette var en god taktikk fra barnehagen Nice. Seier er seier, så lenge man holder seg til reglene (hug)
  3. v18

    Medlem siden Mar 2014 Innlegg 54 Standard Mary kay................6 Mao Zedong..............4 Lexington...............4 Tw- Guiden.........…10 Bexx....................13 Snill og grei. Vassendgutane......3 Fakenickern.............6...
  4. topp 3 spillere

    Elsker måten du velger topp 3 på, kun fordi du er på 3.plass.. Blir grønt rykte fra meg siden du er så snill <3
  5. Kart for v18

    Er det noen spesielle kriterier for å komme med på raskest adlere spillere? Laveste snittet der er jo 0.7 villages pr day i løpet av de siste 7 dagene, jeg vet at jeg har et høyere snitt enn det, og jeg kan tenke meg at det er flere andre som har det også.. Så er det jeg som ikke har fått...
  6. Spørsmålsrunde

    Regner egentlig bare med at det er Lilleulven. Noen stammer utenfor topp 3 som kommer til å ha betydning i løpet av sommeren?
  7. Faktabørsen

    Fakta at Terminator er rimelig elendig på å opprettholde avtaler.
  8. v18

    Mulig du har sett feil, men jeg ga 1 poeng og trakk 1 poeng. var vel bare gode gamle broiler som trakk for mye :)
  9. v18

    Mary kay................7 Mao Zedong..............4 Lexington...............2 Tw- Guiden.........…13 Bexx....................10 Sen start, allikevel topp 5. Virker som den typen spiller jeg skulle ønske de fleste kunne oppføre seg som:) Vassendgutane...........5 Fakenickern.............6...
  10. Ryktebørsen

    Ryktes at zippy aldri sover.
  11. Ryktebørsen

    Hvis du leser gjennom hva som ble skrevd, så står det at han sliter. Ikke noe om hvem som har gjort det best over en lengre periode... Utifra alle rapportene jeg har sett, så kan man vel ikke akkurat si at lilleulven har det så altfor chill :p
  12. Ryktebørsen

    Bekreftes :)
  13. Topp 10 Stammer

    Støtter faktisk zippy her. Andre stammer enn OIM og Nice er egentlig ikke så veldig interessante.
  14. Ryktebørsen

    Ryktes at fiender skaffer seg stammer man ikke har råd til å bli fiende med :/
  15. Power - ODA

    Mulig det ikke var så lurt, men personlig liker jeg dette veldig godt :) Flere småstammer er så koselig! Da blir det mange småkriger rundt omkring og det er jo trivelig som bare rakkern! Er jo også mulig at de bare splittet stammen i to men fortsatt fungerer som en enhet, selvom jeg ikke ser...
Topp