Nylig innhold av kai gunnar berg

  1. Ryktebørs

    ryktes at jptg knapt tør sende angrep på meg
  2. Ryktebørsen

    ryktes at J.F.F sliter Sendt jan. 04, 2013 12:18:12 Stammen JustForFun har invitert din stamme til krigen "Too fast for you" mot Sight Of Perfection, Oh My Gad! » Stammekriger inviterer jo spilere de ikke har iap/allianse med i krigen lol
  3. Ryktebørsen

    tja likker ikke ledelsen i JFF på clausal
  4. Ryktebørsen

    ender nok galt for JFF der ja. ryktes at WiC er villig til og være med på SoF sin side
  5. faktabørsen

    fakta er at jeg er enig med deg der.
  6. faktabørsen

    fakta er at j.f.f erklærer krig under påskudd at stammer prøver stjele medlemmer. noe de gjør i mye større grad selv.
  7. Ryktebørsen

    ryktes at j.f.f. sender dårlige krigserklæringer
  8. Kart for Verden 1

    det har vert 2 avstemninger. men første avstemning ble det stemt om moralen skulle fjernes og adelsmenn skulle doble tida den andre avstemningen ble 3 forskjellige avstemninger.
  9. faktabørsen

    greit med en faktabørs også? :p
  10. Kart for Verden 1

    aha skjønner
  11. Kart for Verden 1

    hm mangler noen kontinent toppspillere på rimen (k49 59 4 5 41 51 94 95) tror jeg. jeg er vertfall størst i k49 men nesten 50% av byene
  12. Avslutte hp nå ??

    blir hp stengt? bare stengt for nye spillere eller fortsette slikt som før?
  13. TW Champion Runde 3!

    01 Jeeeeeeright – SoRandom 02 Navn er for pyser – trippleS 03 Lord Advocatus diaboli - Royal Shaco 04 X O C O X - SkogensKongLe tror nok du hadde hat lit problemer her skogenskongle siden gråbyer gir ikke så mye motstand akkurat ;)
  14. TW Champion HP4 - Føste runde!

    01 Fini115 – Xphoras 02 Vollar – Fini 03 X O C O X – ikaros1 04 Lord Advocatus diaboli - Potter- 05 Jarned – Tycoona 06 Jeeeeeeright - Lord Imp 07 Lady Jerry – 666 CallMe 08 oppne - -SNiCK- 09 SoRandom – WhatTheHell 10 Royal Shaco – cannavaro 11 extreee - Mr. Lovalova 12 King Hårek...
  15. Spøkebørs

    boka blir jo skrevet alt på dette foruumet(rofl)
Topp