Nylig innhold av karl petter

  1. Verden 5 - Milepæler

    Sånn ja :) Mye bedre nå, selv om du mangler noen plasser der som nr. 2 med 1k ODA. Men, men, man kan vel ikke få det helt perfekt heller :) Til de som ikke ser på rankingen hele tiden men heller baserer seg på denne tråden har Booker blitt den første med 3 byer. Gratulerer :D -Unknown
  2. Verden 5 - Milepæler

    Se å smell opp tha noob som nummer 3 til å ha 2 byer nå. Han leder jo rankingen, det er ikke vanskelig og finne ut om han har 2 byer eller ei :)
  3. Tribalwars Player's Champions

    Kamp 1: Azull Vs Vv0lv3r1n3 - Kjenner ikke til azull, så endte opp med wolfie Kamp 2: Nattsvermeren Vs Ebbern - Vet bare om skillzene til knuppen, og de er gode :) Kamp 3: Icekebab Vs Runinter - Veldig gjevnt, men ente opp med runinter. Kamp 4: Magic14 Vs Another Day - Uten tvil :cool...
  4. Den store verdenskrigen

    Hvem har tatt førsteplassen nå da Arica? :P -:D:D:D
  5. BIRKI vs. -Rome-

    I forhold til -rome- var de vel en slags underdogs? :rolleyes: De kom hvertfall inn i krigen med mindre poeng... og LANGT mindre erfaring!! ;) Må også innrømme at det var ikke mye støtte som gikk på tvers av stammene der (Elite og Birki), og så og si ingen koordinerte angrep. Så kan ikke si det...
  6. Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

    Ja, dessverre leder dere mye nå for tiden :o Og nei, jeg er ikke fini111 ;) -:D:D:D
  7. Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

    Eller hvis Arica plutselig leder statistikken legger vel de den ut :p Synd hvis den dør ut, det er jo fortsatt krig, jeg er jo langt bak, men jeg har netopp begynnt med langdistanse angrep på dere :cool: -:D:D:D
  8. BIRKI vs. -Rome-

    Okay, da er det ikke så farlig, blir vel for mye stress. Men hvem tror dere har kjempet best i denne krigen? Birki gikk jo inn som underdogs, men har jo kriget godt nok de :cool: :D:D:D
  9. Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

    Her vart det stillt!! Ingen daglige stattistikker i det siste? :eek: :D:D:D
  10. BIRKI vs. -Rome-

    Hadde vært kult med en statistikk som viser krigen fra dag 1 til Birki ble oppløst. (Altså -rome- vs BIRKI). Så kunne vi ha sett hvem som har kjempet best gjennom helekrigs-perioden. Og ikke dra inn Elite da :) Syns det var synd at det gikk som det gikk med Birki, men da fikk vi i hvertfall...
  11. Elite eller AriCa, uansett stormannsgalskap.!

    Var det med hensikt til meg? Unnskyld for at jeg var off-topic :p Og det jeg har å si om denne topicen er: Latterlig!! Syns dere bør kunne snakke om dette på felles-forum ingame. Men dette er jo egentlig perfekt for oss i Elite og Roem, det viser jo bare at dere ikke er fullt så gode venner...
  12. Hvem er best i propaganda?

    Jeg er litt i tvil, men for min del kommer jeg med en overraskende første plass, nemmelig Spiralis!! Syns han er veldig flink til å formidle argumentene sine riktig, og på den måten sette fast motstanderen (som oftest er shanks, og han er vanskelig å få klappet munnen igjen på noen ganger :D)...
  13. Spillere med over 100+ i verdenskrigen

    Nydelig LO<3 :D Wynja er garantert der for lenge siden, og lista skal være byttet om. Pluss at kaihi er ikke der!! Han er langt i minus etter at wynja var på ferde :)
  14. Spillere med over 100+ i verdenskrigen

    Nydelig LO<3 :D Wynja er garantert der for lenge siden, og lista skal være byttet om. Pluss at kaihi er ikke der!! Han er langt i minus etter at wynja var på ferde :)
  15. Den store verdenskrigen

    Så sant, så sant. Shanks, jeg er lei av at du alltid prøver å unnskylde deg med at Olico ikke er aktive i krigen. Jeg har selv mottat massive angrep fra de, med en anonym bruker. Til Olico: Dere har faktisk mer skillzs en jeg hadde trodd :D Olico er absolutt med i krigen, de er ikke like...
Topp