Synd med RNG da.... De var vell de eneste som faktisk utgjorde en stor trussel mot IB fammen var de ikke?
Muradin
Ja, men hva med BOL da? De var den største trusselen fra begynnelsen, men men Jeg heier videre på dere. Dere har min fulle støtte
Muradin
Dude det går bare nedover med IB fammen vettu..... Først var dere 3 stammer, ( IBB-HVIB-IB) nå er dere bare WIC .... Tror ærlig talt at dere taper.. -.-
Muradin
Men kenn trodde du hadde lagt TW på hylle med resten av IB fammen
Muradin
Hey kenn spelar du TW enda eller?
Mr. Smith
Gjerne : ) naz.wow er skype'n
Mr. Smith
Spilt en del stronghold ja ^^,
Men spiller ikke nå, fikk ny pc for ca. 9 måneder siden, og har mista stronghold plata ^^,
Veta
Jeg spiller på v1, Eivped. Er Vetle på chat
magic dude
Jeg driver med så mye om dagen! :S
Spiralis
haha... ser for meg den lange staken som flyr ned pipa med en overfyllt sekk på ryggen og henger og dingler fordi han ikke er tung nok til å trekke sekken med seg ^^
Spiralis
Takk for det. Får håpe jeg viser meg tilliten verdig. Det er nok å ta tak i.
Og regner med du skjønte humoren i kommentaren. Du er jo tross alt en av de som er dels ganske festlig å diskutere med, siden du ligger helt på kanten med kommentarene dine. Og så lenge det ikke bikker over er det alltid en utfordring å diskutere og holde seg sånn noenlunde saklig
Ser desverre ikke så mye til julenissen selv. Lurer på om han rett og slett synes jeg er blitt for gammel. Vel, det er i såfall hans eget tap
One Hit KO
I was forced into it, honest! Looks like I still got it though
One Hit KO
Ugh, ehm, I don't really play these community games any more. They end up being ran by some retarded moron who think they know best. Sorry. :/
One Hit KO
I'm not sticking around so don't get your hopes up.