Nylig innhold av kenn93x

  1. kenn93x

    ny verden takk.

    Innstillingene alene er ikke årsaken til at vi får verdener som varer kortere, men det er absolutt en medvirkende faktor. .no trenger flere spillere, men som nevnt opptil tusen ganger, så er det ikke akkurat tiltalende å starte på et spill som tilsynelatende bare omhandler p2w. Mer reklame hadde...
  2. kenn93x

    ny verden takk.

    Om p2w funksjonene hadde forsvunnet hadde jeg blitt med på "laget" igjen. Det kommer dog ikke til å skje siden det er en stor inntekt for Inno, samtidig som at tw er et gammelt spill. Melke det tomt for spillere og peng ;).
  3. kenn93x

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Om du henviser til sluttresultatet for en verden, så kan jeg absolutt si meg enig i det :-).
  4. kenn93x

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Det kan diskuteres. Veldig dårlig med respons her gitt.
  5. kenn93x

    Faktabørsen

    Litt søtt at ingen var "mann" nok til å sparke vedkommende, da :p. LL har nu vært en positiv faktor hos oss, så for min del var det bare supert at han kom over.
  6. kenn93x

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Kjøp av ressurser for PP burde bli avviklet, og det er noe jeg mener du bør forhøre deg om med Inno. Det samme kan sies om direkte kjøp av adelsmenn/gullmynter, sånt er veldig destruktivt for spillet. Om vi kan ta tre steg bort fra drittkasting mot moneyspending-stuff, og heller fokusere på...
  7. kenn93x

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Nå ønsker jeg ikke å nevne navn med min generelle beskrivelse av teamet, men ikke alle er inkludert i min post over din. Det har gitt x antall høylytte beskjeder fra oss opp gjennom årene, og ingen av de har blitt tatt tak i av noen. Eksempel på litt halvmorsomme innlegg som påpeker/leker med...
  8. kenn93x

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Snakk om å ødelegge spillet enda mer. Før benyttet man 1-2 uker før man var i stand til å adle en by, nå kan dette gjøres på 3 dager for de som har tjukk nok lommebok og tiden til det. Dette var et krigsspill, men har nå utviklet seg til å bli en krig mellom hvem som vil svi av mest peng. Jeg...
  9. kenn93x

    Faktabørsen

    Man tar utgangspunkt i hva kontoen har vært gjennom, ikke når enkeltpersoner kom inn. Har spiller A fått et dårlig rykte på seg, og det byttes en dual eller to, så kan man ikke forvente at ryktet vil forandre seg på no time. Er det et problem så kan man jo alltids finne seg en annen konto...
  10. kenn93x

    Faktabørsen

    tl;dr Sommeren er slutt, og stammen som en gang i tiden het KISS/cats/elvis/*insertname* taper som det synger. Bortforklaringer hagler i takt med tårene til den tapende side, til fest for oss i UGRESS/AGURK(?). History is written by the victors, guttabois! Tar en rask quote, gjerne se på det...
  11. kenn93x

    Faktabørsen

    Jeg bare quoter denne her, jeg :). Taper mer og mer front for hver dag som går, hva er motivasjonen til å fortsette? Kanskje det er hyppig bytte av stammenavn som hjelper på? Nytt navn, nye muligheter?
  12. kenn93x

    Accipio

    Hei, jeg etterspørte videre planer for .no på PM, men fikk dog ikke noe svar(?). Når enkelte av oss nå går i posisjon for å ta til oss nye spillere(newbs), så mener jeg at det er på sin plass at også Inno(eller CM for tw.no) gjør et forsøk på å spre budskapen. Ikke nødvendigvis med direkte link...
  13. kenn93x

    Ryktebørsen

    Hvorvidt han er sint eller ikke får han ta stilling til, men at han ikke liker deg er vel nesten en selvfølge. Dere(vi) er vel tross alt fiender? Kreiz kontoen, sånn jeg har forstått det (ref meldinger), er med på planer og annet. Hver person representerer kontoen, enten det er 1 eller 20, så om...
  14. kenn93x

    Ryktebørsen

    Nå må du ikke være så sint, lille gutt, han hadde til og med et smiletegn bak. Posten hans kunne forøvrig stått på faktabørsen, da den passer bedre der enn her :). Morsomt hvor lite lojalitet betyr for folk.
  15. kenn93x

    Faktabørsen

    Yeah vel, så lenge man klarer å holde seg nøytral på forumet og ikke velge side ut fra hvem man spiller med, så for all del. Fakta at det er liv og røre blant stammene på topp.
Topp