Nylig innhold av Ketill

  1. 20/20 klubben

    50-50 nå
  2. Statestikk over krigen

    VIKING vs RNG Side 1: Stammer: , viking Side 2: Stammer: , RNG Timeframe: Siste 3 månedene Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 416 Side 2: 190 Forskjell: 226 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 3,906,065 Side 2: 1,699,397 Forskjell...
  3. Statestikk over krigen

    Side 1: Stammer: , viking Side 2: Stammer: , RNG, BOL, H.F.O, RNGA Timeframe: Siste 3 månedene Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 422 Side 2: 310 Forskjell: 112 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 3,955,976 Side 2: 2,832,486...
  4. 20/20 klubben

    40-40 nå :)
  5. Viking rekruterer!

    både moralsk + tropper hjelper på ja :) Er heldig å få være med på den rette sia ;)
  6. Viking rekruterer!

    Syns jeg har klart meg bra, tatt i betraktning om hvor mange som har sendt ut angrep samtidig. Hadde jeg hadt 1 spiller og kjempe mot eller i d minste 1 stamme, hadde stats hvist noe helt annet ;)
  7. Viking rekruterer!

    Vær hilset frender ! Vil først avkrefte alle rykter og svada om at stammen ikke vil bestå ! Som sagt ovenfor er vi på jakt etter nye spillere, som vil bli del av en stolt stamme, som ikke lar seg knuse av ynkelige angrep fra fiende ;) Føler du deg som en Viking og vil bli med på tokt mot...
  8. Hvem er best? BOL eller RNG?

    Må være lov og melde seg ut av RNG når man ikke liker seg i stammen, til tross for at man få enkelte angrep mot seg :cool: Om jeg må velge mellom pest og kolera, velger jeg BOL :confused:
  9. Top 20 stammer v1

    Er fortsall leder og er sikkert en merkelig fyr :) Men er ikke helt med på den med dikteringa, ironkiller ?
  10. Lovlig skript?

    kan man sende ut f.eks 200 angrep på ett minutt lovlig ?
  11. Besvart 200 angrep på engang

    lurte på om d er mange av dere som sender 200 angrep i samme sekund på fiender ?
Topp