Nylig innhold av Kileren10

  1. Ryktebørsen

    Uhm, fordi det er hva man vanligvis gjør når man diskuterer? Har du problemer med å lese eller hva? Arumentene mine er skrevet på denne/forrige side - i motsetning til dine! Btw, kan du underbygge påstanden på at det jeg sier bare er tull?
  2. Ryktebørsen

    Verste jeg vet er spillere som plutselig bryter inn i en diskusjon uten noe som helst motargumenter til hva som blir sagt av motparten. Derfor utfordrer jeg deg til å gi meg et verdig argument for det du skrev over.
  3. Topp 25 - Spillere

    Skjønner ikke problemet jeg! Elsker en real diskusjon! Aller mest når jeg bare kan lene meg bakover i godstolen og se på :P
  4. Ryktebørsen

    Nope, jeg henviser ikke til dere som idioter. Ikke direkte. Men nå gjør jeg det: Idiot.
  5. Ryktebørsen

    Tviler på at fireåringer skriver på samme måte som jeg gjør. Og hvor kom mammaen inn i bildet? Jeg skriker ikke. Jeg skriver. Uhm, det er faktisk en veldig stor forskjell på det. Ikke at jeg eller han sendte troppene, men at Tpexton ikke vet hvem som gjorde det (med andre ord at han ikke...
  6. Ryktebørsen

    For det første: Jeg drepte ikke. Det faktum at du selv ikke vet hvem som angrep den byen, sier noe om kommunikasjonen innimellom alliansen deres. For det andre: Det faktum at spilleren ikke i det hele tatt dodget, sier noe om samarbeidsevnen til Teemo (eller bare idiotien på MadWorld kontoen)...
  7. Ryktebørsen

    Haha, bekreftes :P
  8. Ryktebørsen

    Da blir det vel bare entall, ikke flertall?
  9. Ryktebørsen

    Og hva er faktaene?
  10. Spørsmålsrunde

    Det er ikke et spørsmål! :P Hvorfor dodger ikke Cash/Teemo?
  11. Ryktebørsen

    Ja, dere er helt klart rolige. Spørsmålet er om det er lurt å ta angrepene våre så rolig :P
  12. Ryktebørsen

    Ryktes at enkelte i Teemo/Cash føler heten :P
  13. Spørsmålsrunde

    Vår. Hvilken spiller innenfor Teemo/Cash knekker først?
  14. Spørsmålsrunde

    Gard, svar ordentelig på spørsmålene. Her skal du oppgi tre navn, ikke bare ett. Habboagenten. Teemos ledelse vs. Plan Bs ledelse. Hvilken ledelse er best?
  15. Spørsmålsrunde

    Time will show! Hvor mye har du farmet i dag?
Topp