Nylig innhold av Kinky fætter

  1. Besvart verden 11?

    jeg siger mange tak :). men det bliver vel offentligt gjort på forummet lidt inden den starter, plejer det ikke det?
  2. Besvart verden 11?

    Nu har jeg ikke siddet og læst hele forummet igennem, så der er sikkert en post med dette allerede.. men spørger lige igen. er der nogle der ved hvornår verden 11 starter?
  3. Game over :(

    ja okay ^^, men i de sidste 2 uger har jeg været på logget 2 gange.. haha, jeg forstår heller ikke hvordan man kan bruge så meget til på dette forbannede spil :p
  4. Game over :(

    Hvis jeg skal spille et spil, vil jeg gøre det 100 % :).
  5. Game over :(

    ILU toooo<3
  6. Debatt-hjørnet

    Jeg var HZ fra start af v3, men fik en så dårlig plads at jeg lod mig adles. Jeg snakkede stadig mere sammen med HZ på min nye account end jeg snakkede med Disa, BBN osv ( de stammer jeg var i ), jeg valgte at spionere for hz, men det var min egen idé for at hjælpe dem jeg egentligt selv ville...
  7. Game over :(

    Hvorfor ikke pus?
  8. Game over :(

    darkmoon<3
  9. Game over :(

    takker, lykke til også :)
  10. Game over :(

    da blev det tid for kinky fætter at takke for denne gang, jeg trækker mig HELT fra tw denne gang, da jeg ikke finder tiden til det mere :(. Jeg har haft nogle rigtig fede tider både v3 + v4. GL HF IG og irl stammemedlemmer og fjender <3. Vi ses evt i v5 engang. <3:(
  11. Debatt-hjørnet

    kender de fleste ;)
  12. Debatt-hjørnet

    Du siger i vil adle dem i vil? kan stortset kun se grå byer på dit cv ^^? Så ja, i kan sikkert adle en masse grå byer, men jeg tror ikke at NN kan klarer sig med de gode stammer :)
  13. Debatt-hjørnet

    Jeg tror stammer prioterer Allys / iap næsten højere end de priotere deres egen vækst i starten, hvilket jeg vil sige er negativt. En stamme bliver ikke udødelig gjort fordi den er aliert med en anden god stamme, så se at fokuser på din egen stamme før du begynder at indgå iap / ally med en hel...
  14. Outlaw

    r.i.p <3. v4 bliver ikke den samme uden action :(
  15. UKE 32 - Sword of Die

    Hvem ande en woia skulle blive den næste til at blive interwievet.. veldig bra<3
Topp