Nylig innhold av kittycat

  1. Stamme spam

    Støttes. :-)
  2. Takk folkens <3

    Takk folkens <3
  3. Ryktebørs

    Unnskyld meg, men jeg tipper at hun fortalte deg det i all fortrolighet. Du må virkelig lære deg å holde kjeft! :mad:
  4. Tusen takk, snuppa <3

    Tusen takk, snuppa <3
  5. Så synd.

    Så synd.
  6. Ryktebørsen

    Hører rykter om at ledelsene i VARG, BNP, EASY, 7BULLS og Capes allerede har begynt å ha samtaler om masse-merg! Dette kan bli skikkelig bra!
  7. Tw Champion Round Two

    Kamp 1: Ghost68 (orginale) vs Jeeeey (orginale) Kamp 2: Dr. Psycho (Torquemada) vs Doberman (Tore Hund) Kamp 3: Hermann Hedning (orginale) vs JohnnyBravo (orginale) Kamp 4: SippO vs Alexi Lalas Kamp 5: Terh@ls (Reisverket) vs Justin Case Kamp 6: Propelle vs Pointwhore <3 Kamp...
  8. AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

    Jeg vet ikke noe om noe internadling, så det får du nesten ta med ham. Dette er vel heller ei riktig sted å ta opp det, da dette er om hvordan vi driver med umoralsk bullshit her på det offentlige forum.
  9. AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

    Men jeg skjønner ikke hva jeg har med Wihi og gjøre? Jeg er da på Solmåne-kontoen, ikke Wihi?
  10. Ops, I did it for us! <3

    Hehe, du er nå morsom da. :-) Skal jeg begynne å rote fram PMer før de forsvinner kanskje. Har jo en PMsamtale med deg hvor du sier at du skal sitte Wihi, og det var jo på den tiden det var incs fra AriCa der. Så tullball? Hmm. Kanskje i din verden, men ikke i den ekte.
  11. Ops, I did it for us! <3

    Mosa, hvor er deres beviser da? Ser ikke at DU legger fram noe, så slik jeg ser det så har vi mer beviser. :o
  12. AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

    Hva med Wihi?
  13. AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

    Hvilke teorier da? For jeg er meget interessert i å høre dem. :-)
  14. AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

    Tja, mulig det glapp ut da jeg var full? :confused: Og vet ikke helt hvorfor dere drar Wihi inn i dette slik som mange allerede har gjort. :o
  15. AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

    Er det IKKE dolking å krige mot sine allierte via fientlige kontoer? Og alle planene dems skriker jo av backstabbing og skittent spill. :o
Topp