Nylig innhold av kj3llern

  1. Spørsmålrunde

    Aner ikke. Er det vanskelig å komme tilbake til spillet etter å ikke ha spilt på 8 år?
  2. Ny topp-20 for stammer

    Hmm ja. Jeg har jo vært med å stifte så veldig mange. Dette er min 18 stamme jeg har stiftet. NOT. First and last. Get ure facts straight.
  3. Back to the top!

    Ja, det er godt observert.
  4. Back to the top!

    Sluttet? nei, det syntes jeg ikke blir riktig og si.
  5. Od vs poeng

    Ja, er vel samme hva folk sier om IRL inne her, siden det ikke er noen inne og svarer. har ingen oversikt over hvem som har spist mye gråbyer, men når det er sagt så regner jeg med at noen slenger inn en etterhvert.
  6. Od vs poeng

    Grunnen til at ingen i IRL svarer er at det ikke er en kjeft som er aktive. Og grunnen til at IRL har mistet så mye byer er rett og slett RÆVA kommunikasjon og aktivitet.
  7. v3 om 1 år?

    v3 er grå om ett år.
  8. Rutinert? eller Urutinert...?

    Vel er jo mange som har sluttet. De som er de opprinnelige eierne av flere store kontoer og slikt. Shaman feks. Ble det ikke ny eier på den?
  9. Rutinert? eller Urutinert...?

    Nå blir det moro vett. Synd det er så mange bra spillere som har gitt seg i mange stammer. Får håpe dette spruter litt liv i V3.
  10. Rutinert? eller Urutinert...?

  11. Rutinert? eller Urutinert...?

    Jeg prøver seff bare og provosere. Noe som funket. Jeg dro bare noe fakta ut av lufta.
  12. Rutinert? eller Urutinert...?

    Det gjør jo dere til poeng horer hvis det er en av grunnene til at folk er poeng horer. Og du er en av de mest aktive på TW forum. Ergo du bruker kjeften. I din ligning blir det dommola=point whore
  13. Rutinert? eller Urutinert...?

    Huff deres destruktive propaganda ødelegger hele moralen i stammen vår. Please gi dere. /irony off Kan vi ikke vente og se hva som skjer framover da. Ikke bruk kjeften, bruk tropper.
  14. Varg/aces/varg E (elite)

    merge to the top. Haha!
  15. Ny topp-20 for stammer

    Det høres ut som en utfordring. Vi får se. Time will show. Og jeg tror du må ha mye hjelp skal du ta byen du speider :D
Topp