Nylig innhold av Klingen

  1. V21 - Faktabørsen

    Men la oss si dette stuntet virkelig var et stunt. Hva tjente dere på det? Dere fant bare ut hvor illojale folk er. Men fortsatt er de jo i stammen? Noe lukter rart her, og det er ikke mine underbukser jeg snakker om... :S
  2. V21 - Ryktebørsen

    Ryktes at selv du ble litt paff og ikke skjønte hva som skjedde.
  3. Tirpitz og det som skjedde

    Koselig å se at det fortsatt finnes aristo folk som ikke kun snakker som noen klyser! Inkludert rv, resten snakker som om alt dere tar i blir gull.
  4. DEAD Pirate

    Ougadougou er en av 3 hovedsteder som starter på O sammen med Oslo og ottawa :O
  5. TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

    For det første så endte det tilslutt med en allianse. Vi gikk ikke over til ship med en gang, og vi gjengjeldte kun angrep fra dere :)
  6. TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

    Ja skulle gitt dere en 48T iap sånn som dere gjorde mot TMR når alliansen ble brutt? Nei, la meg tenke? Det var vel mere en 10 minutters iap :) Ikke kaste stein i glasshus nå da vennen.
  7. TW-Champion v21. 1/8-finale

    1 Carneolt vs TigerKiller Personlig har jeg ikke møtt noen av dem i en fight, men etter det jeg har sett virker tiger som en sterkere motstander enn Carneolt. 2 Donau vs ThoBre blankt ettersom jeg vet veldig lite om begge 2. 3 hankVH vs TraTinV Den kontoen enten det var sylphida og spekter...
Topp