Nylig innhold av knallis

  1. knallis

    Spørsmålsrunde

    hvilken konto sitter Are på?
  2. knallis

    Faktabørsen

    jo, det skal jeg skrive til deg, kjære venn. kortversjonen er at du utnytter dine troppers overlegenhet til å vinne et slag. for derigjennom å vinne en krig. nå er det vanskelig på TW å utnytte moral, trening, utstyr, gjennombrudsstyrke osv. så da må man gjøre andre ting for å oppnå en taktisk...
  3. knallis

    Min forklaring :-)

    det er ikke så ofte jeg nå er inne på TW-forumet og leser, av forskjellige grunner. men nå må jeg komentere denne litt. At Sondre, at virkelig Sondre av alle TW-spillere, skulle bli støtt for at noen ikke vil ha ham inn i en stamme sier vel mer om hans selvinnsikt, en det skulle si noe om...
  4. knallis

    Ryktebørsen

    det ryktes også at det er svært vanskelig å erobre hele verden med en stamme som består utelukkende av deff-tropper. såfremt dere ikke har en avsindig bra plan da, en plan så smart at til og særdeles smarte planer sier: "se, der er det jaggu meg en smart plan dere". med andre ord en plan så...
  5. knallis

    Min Are Blir Gammel Heder!

    herre! har jeg mistet denne også? ja, ja. alderdommen kommer ikke alene skjønner jeg. tenk å glemme vår alles kjære på en slik viktig dag. jeg håper, og tror, at du finner tilgivelse i ditt lille hjerte en plass for denne utilgivelige forglemmelsen fra min side? jeg får heller sende deg en...
  6. knallis

    beste minne inne tw

    beste minne? lett, da jeg og Wynja sendte de første nølende, og neglebitende spennede, angrepene mot de to gutta fra vesterålen (Dasisti og en annen kar). herre for et leven. de hadde tatt noen byer som lå litt for nær oss, og ikke overholdt alle avtalene som vi hadde streket opp. så selv om de...
  7. knallis

    TW-Beste stammer igjenom tidene

    LAW helt klart det morsomte jeg har gjort på TW. en del spillere der som skulle komme til å utvikle sitt enorme potensiale i den stammen der. et vanvittig samhold når vi var på toppen av vår storhetstid. tok ikke det med politikk og diplomati så nøye, så vi bokset løs i alle retninger. *sukk* en...
  8. knallis

    Glitters Blogg

    jeg snoker jo litt rundt, og finner da forskjellige ting. slik som denne: http://glittergames.no/?p=2190 og hun må jo få lov til og spørre, og mene, det hun vil om -NB- som stamme. det er jo en ærlig sak det. men korthus? det er mulig ikke heisen når helt opp hos meg, men at en "freeloader"...
  9. knallis

    Spørsmålsrunde

    ja....men du må gjerne fortsette med det.:)
  10. knallis

    Ryktebørsen

    sikkert det samme som jeg ville ha tenkt nå som slutten nærmer seg.
  11. knallis

    Spørsmålsrunde

    ting har jo en tendens til å leve sitt eget liv. om jeg ikke husker feil så hadde -NB- vært den største om ikke det hadde vært tilfelle. så om det bare er fantasien som løper løpsk? det kan jo være at du ikke er med i de planene, vet du. ;) hvorfor er det en del som forlater PMS når de...
  12. knallis

    Ryktebørsen

    nåja, du er jo litt redd for forskjellige ting du. som f.eks å våkne opp en dag uten inc. da hadde du vært hellig overbevist om at noen hadde glemt deg av. og det er jo redselfremkallende. og så er du litt redd for at ingen skal leve i konstant frykt for å bli angrepet av deg..med rette. og...
  13. knallis

    Spørsmålsrunde

    at den blir avsluttet snart. det blir litt enveiskjøring med et gitt resultat slik som det er nå. og jeg er for sta til å bare gå grå, så da blir jeg værende da. hva går den nye omveltningen ut på?? og om dere ikke vet, hva håper dere på?
  14. knallis

    Ryktebørsen

    lykke til....du trenger det.
  15. knallis

    Spørsmålsrunde

    hun sitter ikke på min....enda. så da er det vel...skal vi se her.....23???? har medlemskapet i PMS blitt det nirvana som Morten håpet på? ikke det, jeg unner den kroppen at han har funnet en plass som han trives på.
Topp