Nylig innhold av Kreiz

  1. Kreiz

    Dual

    Om noen vil spillr w105 og er gira på konto så er Kreiz ute etter dual. De som kanskje får lov vet hvordan de kontakter meg :cool:
  2. Kreiz

    Ryktebørsen

    Ryktes at Cooper har en vendetta mot Kreiz etter natten å bedømme :eek::rolleyes:
  3. Kreiz

    Ryktebørsen

    Faen man skulle jo tro at begge sidene suger når man leser her
  4. Kreiz

    Faktabørsen

    Ser jeg har litt å lære på hvordan man bygger nukes :oops: Bare å sluke til seg visdom mens man kan!
  5. Kreiz

    Ryktebørsen

    Er vel enklere å ramse opp hvem de ikke er iap/allierte med:rolleyes:
  6. Kreiz

    Ryktebørsen

    "hva sier dere til en allianse heller? Ryktes at T-rekt har laget en stor allianse bestående av 80 medlemmer fordelt på 4 stammer" Leser du samtalen, så var jeg og bare interessert i en iap (mens vi bygget oss opp) i starten, frem til jeg hørte om dette. Ja, jeg gjør det når den ene stammen...
  7. Kreiz

    Ryktebørsen

    Jeg fikk en invitasjon til det Hvite hus av kompisen min i sted. Det må da være legit. Lord Toby har aldri fått noen som helst invitasjon til -I-, og kommer ikke til å få det. Vi har ALDRI vært interessert i å avslutte v39 med merg eller rekrutteringer, både før og etter vi viste at dette var...
  8. Kreiz

    Fredstid

    Synes dere gjør en god jobb mtp. at den ikke er betalt. Kan ikke forvente allverden da - spesielt når det legges ned snart. Setter pris på jobben dere gjør :)
  9. Kreiz

    Ryktebørsen

    Det er jo dere som er tilsammen minst 69 kontoer som må rotte dere mot 11 kontoer. Hvem frykter hvem? Det begynner jo å tynnes greit ut med folk dere kan bli allierte med nå, men dere klarer vel å finne flere. "Allierte: TGG, DNV, t-recr, TP, Bro2" Er faktisk ganske sjokka over at de navnene...
  10. Kreiz

    Faktabørsen

    Fakta er at TP må rekruttere folk som bruker bot for å henge med.
  11. Kreiz

    Ryktebørsen

    Altså på sånne her små verdener er det ikke vanskelig å spille på telefonen, det er jo lett - har gjort det selv i mange år. Skal jo også sies at du hadde svært lite fokus mot deg. Legger med en liten statistikk på krigen så langt. For noen uker siden var det vel bare 24 byer til oss ish...
  12. Kreiz

    Ryktebørsen

    -I- er en gjeng med bæskuka, aldri blir noen fornøyd
  13. Kreiz

    Ryktebørsen

    Alle har vel blitt litt butthurt her på forumet siden tidenes morgen, så alt er som normalt
  14. Kreiz

    Ryktebørsen

    Ryktes at TP og Trecr forsvarer seg ofte med off, så vi har tydeligvis mye å lære!
  15. Kreiz

    Ryktebørsen

    Skal gi deg en aldri så liten oversikt over krigen så langt. Regner med du kanskje endrer fokus fra hvordan vi forsvarer oss, til hvordan dere forsvarer dere!
Topp