Nylig innhold av Kvænangen

  1. Kvænangen

    Faktabørsen

    Fyllesamen første til 100mil ODD, grattis:D
  2. Kvænangen

    Ryktebørsen

    Trur du må høyne antallet, da vi allerede har lovet en mye større og fristende kakeavtale fra før ;)
  3. Kvænangen

    Ryktebørsen

    I forhold til ODA's 1 by per 15 adelstog, så er det jo en god prestasjon ^^
  4. Kvænangen

    Ryktebørsen

    Slemt å mobbe små unger da Ann... Jeg har fulgt med på VG den siste tiden og der har det nylig vært mye oppstyr rundt mobbing.
  5. Kvænangen

    v19 fra Odd's øyne

    Skal sies at folk virket til å ikke ha trua på seg selv og egen stamme, så vi måtte jo rekruttere akkurat mange nok spillere til at vi var sikret å vinne. Taktisk smart hva?
  6. Kvænangen

    Ryktebørsen

    Jeg skal innrømme at jeg alltid har hatt lyst til å spille for ODA, og har utgitt masse informasjon om OIM for å forhåpentlig få drømmen min oppfylt. Dessverre så fikk jeg ikke innpass i ODA, og det ble begrunnet med at de ikke hadde bruk for meg lengre, ettersom jeg hadde gitt all info om OIM...
  7. Kvænangen

    Faktabørsen

    Fakta er at sannheten vil komme til rette en dag.
  8. Kvænangen

    Faktabørsen

    Du kan få joine min om jeg får joine din.
  9. Kvænangen

    Faktabørsen

    Sies at jeg skal begynne å spille v18 om 6 timer 6 minutter fra skrivende stund.
  10. Kvænangen

    TW Champion v18 Semifinale

    Group #1 competitor #1: Ram77 competitor #2: Magic dude MD hadde nok vunnet denne bronsje finalen ettersom ram77 ikke vet hvordan man adler.
  11. Kvænangen

    Tw Champion v18 Finale

    Krokanrull vs Three are legend TAL har nok vært heldig med trekning for å komme så langt. Krokanrull var maks uheldig men kom seg igjennom nåløyet,.
  12. Kvænangen

    TW Champion v18 Semifinale

    Group #1 competitor #1: krokanrull competitor #2: Magic dude Krokan gjør en enorm jobb mot ODA, samt hans KV'sittinger er utrulig viktig for OIM's front. Group #2 competitor #1: Ram77 competitor #2: Three Are Legend Vanskelig å skille
  13. Kvænangen

    TW Champion v18 runde 4

    Group #1 competitor #1: Three Are Legend competitor #2: FylleSamen Are aka tha God og Simen aka Mumle + Sindre.. Sier seg selv vel. Er høyt i pluss mot ODA den siste tiden. Ram77 var heldig og fikk noen byer da kontoen stod uten eier. Group #2 competitor #1: Krokanrull competitor #2...
  14. Kvænangen

    v19 - Milepæler NY

    qO.Op 5 mio ODA
  15. Kvænangen

    Faktabørsen

    Da må jeg bare beklage på det høyeste. Jeg antok, som habbo sier, at det var sondre som ledet ODA. (Det har vel faktisk hendt at sondre ikke har oppløst en stamme som ikke opprinnelig var hans.) På en måte håpet jeg at min antydning var riktig da jeg så løsning på ODA-mysteriet. Nå sitter jeg...
Topp