Nylig innhold av lion2108

  1. Top 20 stammer

    Veldig fin liste :D
  2. EPICKI vs V6

    Men nå kommer ikke Epicki til å være så overlegne lenger, siden jeg har joinet krigen =) Har hele 3 byer nå, så jeg kommer til å knuse dem :D
  3. Top 20 stammer

    Hehe, ja det blir kanskje sånn, men har jo noen i de allierte som jeg kanskje kan lære litt av :D Selv om jeg ikke er en erfaren spiller så skal jeg prøve å få gitt dere en smell eller to jeg også :D
  4. Top 20 stammer

    Hehe, jeg spiller der også :D Man lærer jo ikke like mye hvis man ikke spiller mot de beste :D
  5. Top 20 stammer

    Haha, ja det har dere nok :) men vi må jo prøve v6 blir kjedelig hvis vi bare lar dere ta over :D
  6. Top 20 stammer

    Haha, ja den kan kanskje passe, men vi får se hva som skjer framover :D
  7. Top 20 stammer

    Vi undervurder ikke i det hele tatt, er derfor vi ikke er alene i krigen heller :D veit at dere har en del nukes, har fått rapporter på dette :)
  8. Top 20 stammer

    Hehe, ja ikke sant så for god tid til å bygge tropper i alle byene jeg tar fremover før du har mulighet til å angripe :) hehe
  9. Top 20 stammer

    Jo, har troa, men skjønner at det kan bli vanskelig, dere er ikke akkurat små :) hehe, heter det samme IG:D
  10. Top 20 stammer

    Hehe, ja vi kan jo bare håpe :D men blir morsomt dette, vi har ikke hatt noe motstand hitill, så blir greit å slite litt selv om om jeg har trua på stammen min ( må det siden jeg er i ledelsen + vi har moralen på vår side) :D
  11. Top 20 stammer

    Ja, er i AKDM :) hehe
  12. Top 20 stammer

    Hva syntes dere om vår krigs erklæring?? hehe, prøvde å få en litt morsom vri på den, men vi prøvde ikke for hardt heller :)
  13. Top 20 stammer

    Okei, det er dårlig da, med tanke på at dere er i krig med hele v6 :D hehe, kanskje man burde prøve å fikse litt på det :)
  14. Top 20 stammer

    Er det virkelig bare 2?? så vidt jeg veit så skulle det minst vært 4.
  15. Mer vold og gangbang

    Man kan jo nominere hvem man vil, og er det fienden din som blir valgt til ukas nuke så er jo det bare en fordel for den stammen/spilleren som er i krig med han :D Synes ikke det er feigt å nominere fienden sin til ukas nuke, hvis man klarer å få med seg mange nok så kan jo dette bli en del...
Topp