Nylig innhold av Loki

  1. Loki

    TW - CHAMP - SINGLES

    Torquemada vs Smygende Pappeske Madsebby vs kokken tor Rome123 vs Keolis Naitsirk92 vs Geventax Vilfredo Pareto vs drGrinspoon Mr. Martin vs Cybele topsicon vs sayzer Skyer vs Kreiz Armaan98 vs Groverud No Pax vs Queen-1 Grunnmuren vs vyrez 6ix9ine vs PrinsK -Coller vs Full mann Majorpain vs...
  2. Loki

    Takk for en fantastisk verden!

    Det kan nå se ut som v.27 er over innen 3 dager og en fantastisk verden som takker for seg. V.27 samlet flere gode tw spillere og holdt ett forholdsvis høyt nivå for å være .no server. Det var til tider svært bra aktivitet på verdenen og antall spillere var også høyere enn på lenge. Hva grunnen...
  3. Loki

    TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale)

    Kalou vs The Mercenary To svært gode kontoer, som begge har egenskapene og ferdighetene til å vinne tw champ. Men tatt i betrakning at tw også består av aktivitet ( i stor grad) så vil Kalou ta denne. The Mercenary har msitet aktviteten utover i verdenen og ville derfor gått tapende ut av denne...
  4. Loki

    TW-CHAMP v27 runde 3

    Kalou vs Junior 1 Kalou er en solid konto som ikke stopper før de vinner. De innehar både ferdigheter og aktivitet og vil uansett motstander bli en hard nøtt å knekke. Thomas sa når verdenen startet at han kom til å vinne denne verdenen, noe han også gjør. Det ser derfor ut som dette er en...
  5. Loki

    TW-CHAMP v27 runde 2

    Kalou vs Mamor Cheetha vs Junior 1 The Mercenary vs WhackAttack Herren Henrot vs Radisson Ras al Ghul vs Das Panzerfaust Pettulf vs Stålhanske Storebror vs LaksvatnsStoreFuckboi Solan vs Dahlemann
  6. Loki

    TW-CHAMP v27 runde 1

    Kalou vs Tom50 Invincebul vs Mamor Monster tv vs Cheetha Junior 1 vs Steimler The Mercenary vs Sinzyk Torilloh vs WhackAttack Egrob vs Herren Henrot Radisson vs Mrmalle Ras al Ghul vs Fearman Das Panzerfaust vs TGB13 Pettulf vs Roust Stålhanske vs Kong fie84 Storebror vs Roxor...
  7. Loki

    HBT er borte

    Bra innlegg Enok! Det er fort gjort å glemme de stammene og kontoene som ikke nødvendigvis spiller for å vinne, men fordi man finner tw underholdene og interrsssant. Jeg er også enig i det du sier om å sette kontoen på slett. Blir veldig rart i mine øyne, men sett med objektive øyne så kan det...
  8. Loki

    HBT er borte

    Takk for kampen HBT! Mange fine øyeblikk, men skuffende hvordan dere avsluttet det hele...
  9. Loki

    Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1. ZombieFred - Her kjenner jeg kun til Jostein og har stor respekt for han. Meget dyktig og hyggelig fyr. Ellers står jo poengsummen de har oppnådd respekt for seg selv. 2. Syrogen - Solid konto med en solid kontoeier. Stor respekt for hva han får til på denne kontoen...
  10. Loki

    Topp 25 spillere - v27

    Flott at du tar deg tid til å lage en slik utfyllende og god liste! Dette trenger forumet og .no for å holde seg i livet. Når det er sagt så er jeg helt enig med Joakim og Jostein i at makan til lavt nivå på en verden skal man lete lenge etter( eller skal man det...). For noen år siden hadde...
  11. Loki

    Topp 25 spillere - v27

    Flott liste! Takk for at du tar deg tid til å gi oss andre litt lesestoff nå i romjula :)
  12. Loki

    Bak masken til Cllect

    Høy i hatten er jeg ikke selv om jeg påstår at jeg ikke kan se hvor det valget har tatt deg. Det enste jeg kan se er at du enten syter over andres innlegg eller at du skryter av hvor fantastisk bra du har gjort det etter at du gikk til HBT. Jeg er over deg både på ranking og odt, så...
  13. Loki

    Bak masken til Cllect

    Og hvor har valget tatt deg...? Jeg ser det nemmelig ikke. Rank 23 kanskje...
  14. Loki

    Tribalwars NYTT

    Kalou, Storebror og Zombiefred
  15. Loki

    Ryktebørsen

    Hehe, rykter sier at vi får vente i spenning å se ;) Mye mulig at vi støter på hverandre etterhvert.... Jeg tviler ikke på at du bidro, jeg ville bare pressisere at nå er muligens oddsen bedre for meg enn hva de har vært tidliger :) Jeg husker også HP7 hvor jeg kjørte greit over Synchroniser...
Topp