Nylig innhold av Lord Toby

  1. Lord Toby

    Ryktebørsen

    Here we go, nå er jeg lei.... Dette er noe av det tristeste jeg har vært borti (Har dessverre ikke vært her så mye men fy så grusomt dette forumet er). -I- har rett og slett fra starten bare samlet de beste spillerne og gått sammen om å avslutte verdenen fortest mulig. Dette sier jeg på grunnlag...
  2. Lord Toby

    Ryktebørsen

    Sikkert noen som enten har vært lat og trykket på alle tropper, ellers så er det snipetropper vi ikke trenger mer eller så kan det hende noen tenkte litt juicy deff passer bra inn i et nuke:p Point is at det er ganske rart å drive å krangle på offentlig forum over hvorfor vi sendte med 200/200...
  3. Lord Toby

    Faktabørsen

    Fakta er at selv etter Tw sender melding om at freden endelig er oppe og går så blir folk adlet...o_O Er Tw-teamet de eneste som har fått ta julefri?
  4. Lord Toby

    Ryktebørsen

    Hvorfor er det så dårlig stemning på forumet?:( Kan vi ikke bare ha litt banter og moro siden dette tross alt er .no sin siste verden?
  5. Lord Toby

    Ryktebørsen

    Ryktes Huncho burde fordele defftroppene litt bedre, alt i en er kanskje ikke det beste:p
  6. Lord Toby

    Spørsmålsrunde

    -I- må nok donere noen av spillerne sine for at det skal skje:p
  7. Lord Toby

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg fikk masse klager fra Aziz over at han er utestengt fra forumet i 7 dager, så nå kan dere få litt ro og orden her inne:p
  8. Lord Toby

    Ryktebørsen

    Ryktes at Åsmund ikke får åpne wiskey flaska neste gang han har ansvar for kontoen:mad:
  9. Lord Toby

    Ryktebørsen

    amen
  10. Lord Toby

    Ryktebørsen

    Kan i alle fall bekrefte at jeg har DF. Er bare de gode vennene Toby, Razor og Keiser som viser sin kjærlighet til hverandre <3:p
  11. Lord Toby

    Faktabørsen

    fakta er at TB hadde en stor og ganske bra aksjon i natt selv om Keiser glemte å sende det ene toget <3 Fikk noen byer, men mye off som havnet i veggen også;) Som keiser også fikk tilbud om. Det serveres gløgg i mine byer den 24. desember. Bare å sende troppene på et lite besøk da for gløgg og...
  12. Lord Toby

    Ryktebørsen

    AMEN! Resten av ledelsen roaster meg hver dag, så du må slå hardere enn det for å vekke respons fra meg!
  13. Lord Toby

    Faktabørsen

    snart og snart. Tar litt tid når du bare har en adels;)
  14. Lord Toby

    Faktabørsen

    ja, som jeg sa. vi fakket opp vi også. Vi panikk stacket han opp og tenkte ikke helt på at noen andre enn -coller burde ha gjort det, det var han som var på og klar med deff fort(om dere vil tro det eller ei). Ble bare litt sint over at dette var en hevnaksjon for noe som hovedsakelig skjedde...
  15. Lord Toby

    Faktabørsen

    Poenget mitt er at dere forsetter å gjøre det med vilje. Eks: Når du adlet over linjen og fortsatte etter at Konrax og razor ba deg stoppe. Det med razor nå var jo også en hevnaksjon og ikke et uhell. Som sagt, jeg lar alt gå som ikke er med meningen, men når dere gjør det med vilje blir jeg...
Topp