Nylig innhold av lowenan

  1. lowenan

    Gratulerer WIC og god jul!

    Da er v1 over.
  2. lowenan

    V1 champions finale

    Min post var en klar overdrivelse, men kanskje vanskelig å forstå? Både MD og Tommy (det samme gjelder også en gruppe andre inkl. meg) har noen tusen fiendebyer på samvittigheten, så synes ingen skal skamme seg over det. Denne konkurransen er veldig hypotetisk, og det er vanskelig å vite hva...
  3. lowenan

    V1 champions finale

    Hadde jeg hatt en av dere nord for meg, og den andre sør for meg, hadde jeg likevel hatt enkel match, med venstre hånd bundet bak ryggen og svart lapp på høyre øye.
  4. lowenan

    Historien til v1

    Jeg tror de fleste som har vært i IB-familien og nå i WIC har trivdes, men det har vært mange personligheter innom i løpet av fem år, og alle vil ikke alltid gå like godt sammen. Men dette er ikke en konkurranse i å være den hyggeligste stammen, men om å være den som adler mest av fienden og går...
  5. lowenan

    Tw Champions kvartfinale

    Både oppsettet og stemmegivningen generelt bør tas med en stor klype salt, i bunn og grunn er dette en popularitetskonkurranse.
  6. lowenan

    Ryktebørs

    Egentlig et godt poeng, men er nok noen fra WIC hva hver eneste verden som er vunnet på TW.no. Er mange av oss som har spilt på flere verdener.
  7. lowenan

    Ryktebørs

    Godt sagt Kristin. Om folk/stammen bestemmer seg for å slutte, får dere ha lykke til videre.
  8. lowenan

    Nedtelling JPTG

    De har nå: 35817 byer (edit: 40494 etter KS gikk inn i stammen igjen).
  9. lowenan

    Ryktebørs

    Vi havnet ikke tilbake på alle fronter, det er vel nettopp det som er poenget. Utfordringer ulike plasser, blant annet i sør er korrekt. Men som Paalodin skrev så hadde vi svært dyktige spillere i bakkant som etter hvert erobret tilbake det som var tapt.
  10. lowenan

    Ryktebørs

    Det er faktisk en helt annen situasjon. vår side hadde jobbet seg fram til det området, mens JPTG har tapt terreng og medlemmer over lang tid. Det vil alltid være utfordringer i en krig. V1 hadde vært over for lengst om en stamme aldri hadde opplevd noe motgang. Jeg har spilt v1 siden våren...
  11. lowenan

    Ryktebørs

    Kartet alene er nok til å motbevise dine påstander om at man var trengt opp i et hjørne, tror også om du ser på statistikk så har de store spillerne i WIC knapt tapt byer til fienden. Tror det heller er snakk om feiltolking fra din side enn løgn i denne saken. Er man i en stamme/ledelse så må...
  12. lowenan

    Ryktebørs

    At vi samlet var mindre enn motstanderne skal jeg være med på, men det var ikke fordi vi ble kjeppjaget til det sør-østlige hørnet på kartet. I 2008 bestod verden av mange stammer som satte sitt preg på verden, og hvem som skulle lede an fremover var vanskelig å spå. Innen 2009 var partene...
  13. lowenan

    Ryktebørs

    Helt klart MD. Har vært mange forrædere mot vår side, men de blir alltid knust.
  14. lowenan

    Ryktebørs

    Om du snakker om hele vår side av krigen, har vi aldri vært presset i et hjørne på kartet. Det er i så fall en merkverdig feilaktig påstand.
  15. lowenan

    Undersøkelse

    Storm i et vannglass. Det har helt klart vært et ønske på v1 om å få en avklaring på vinnerkravene, også fra ledelsen i den største stammen.
Topp