Nylig innhold av Ludvig Von Schneidel

  1. Gratulere med seieren BERM og MTK

    Gratulerer med seieren. Den var absolutt fortjent :)
  2. Faktabørsen

    Fakta er at BERM har 82,5% av alle byene, og 88% av alle poengene. Gratulerer med seier.
  3. Ri ut stormen

    #ParadiseSitat
  4. Ryktebørsen

    Det ryktes at det er fem akademier hittil på V35, og at Sylvan ikke har en av dem. Det ryktes at Sylvan heller har prioritert ressfelt 30, som ble ferdig i går.
  5. Spørsmålsrunde

    Ikke sint :) Bare lei av at du fremstiller deg selv som perfekt hele tiden, på bekostning av andre.
  6. Spørsmålsrunde

    Troppene var der da jeg speidet. At de ble sendt som støtte til mrzhalt for at byen skulle bli adlet var det ingen som kom på å si til meg. Hadde jeg visst at troppene bare plutselig kom til å bli borte hadde jeg speidet konstant, og tatt byen med en gang. Jeg ser at du fortsatt henger deg opp...
  7. Spørsmålsrunde

    "på ingen måte" er ikke korrekt. Det er lett å forstå dine ord som en anbefaling om å vente. Vente i form av å gjøre ferdig noe annet før jeg tok fatt på claimen. Jeg rakk å adle grått fordi jeg hadde én adels, men ikke noe off. I motsetning til deg brukte jeg ikke noen PP på resskjøp, og hadde...
  8. Velkommen til verden 35

    Er det slik at alle som har forhåndsregistrert seg ikke får by-flytt i inventaret? Hvis ja: Hvorfor ikke?
  9. Faktabørsen

    Fakta er at Master of None ikke bare er nummer 2 på denne verden, men også rangert som nummer 24 på .net V98.
  10. Ryktebørsen

    You know the drill. Ryktes at dette blir en verden med gode forhold for både kjøp og salg av ressurser for pp :)
  11. Spørsmålsrunder

    Første spørsmål ut: Hvem adler først?
  12. Faktabørsen

    Meanwhile, på .net:
  13. Ryktetråden

    Jeg tenkte bare jeg skulle føye til litt til det Simen skrev, fordi det ikke ga helt riktig inntrykk. Hvis du/dere er uenig/e er det bare å sende pm, så kan jeg gjerne bidra med screenshot osv. Ellers skal jeg ikke skrive mer om dette her på forum. Jeg skal spare folk for det :)
  14. Ryktetråden

    Han skrev at Graffyz var hjernedød på forum. Det er fakta. Ja, han beklaget etterpå, men han rakk ikke engang skrive punktum før han føyde til at han gladelig hadde sagt det igjen face to face. Høres det ut som en unnskyldning for deg? Det er veldig interessant at du påstår at jeg ikke kjenner...
  15. Ryktetråden

    Det Simen ikke nevner er at han blant annet henger ut folk på forum, kommer med personangrep, kaller Graffyz for hjernedød før han vet hva som har skjedd og klager på forum om at folk ikke svarer med en gang på en lørdag kveld. For å nevne noe. Men det hadde du kanskje ikke tenkt til å nevne...
Topp