Nylig innhold av MadCrox

  1. MadCrox

    topp 10 spillere

    Hva med å skrive topp 10liste her? Og heller ta dette under en annen tråd?
  2. MadCrox

    .Net forum

    Flyter med kommentarer som vanlig :p Synes vi bare kan flytte oss alle til .net forumet når .no verdenene er ferdig. Forumet her kan holde seg som et arkiv.
  3. MadCrox

    Spørsmålsrunder

    Så lenge BM lever skjer det aldri. Hvem skriver ny topp 10 liste på V38?
  4. MadCrox

    topp 10 spillere

    Saint Laurent (He-Simo-Sime)
  5. MadCrox

    Ryktebørsen

    Lucky er ølhore han
  6. MadCrox

    Faktabørsen

    Nå må du nesten spille en HP runde tror jeg, Sindre :D
  7. MadCrox

    Faktabørsen

    Mange spillere som våkna opp igjen når det var gratis byer å ta :p Ofte blir verdenene på .no sånn fremover da. Lav aktivitet mange steder å mye barbadling.
  8. MadCrox

    Faktabørsen

    Ser til det problemet ja. Holdt på en god stund på 6ix9ine kontoen mot NaVi for å legge press, derimot var jeg nok den eneste som gjorde noe mye av det.
  9. MadCrox

    Spørsmålsrunder

    Definitivt gi opp. Hmm, først til 100 byer? :P
  10. MadCrox

    Faktabørsen

    Synes vi skal gi bobil en sjanse på å stå imot mistilliten fra enkelte :) Det som skjer på forum vet jeg bobil er flink til å håndtere, så nå gjenstår det å se om han leverer ;) Det som skjer IG holder seg der.
  11. MadCrox

    Spørsmålsrunder

    Hele tiden. Hvem får 1 million beseirede motstandere først?
  12. MadCrox

    Faktabørsen

    Ga deg tips selv om jeg visste det var deg en god stund :D Tenkte du kjørte undercover så ville ikke expose deg med en gang ;)
  13. MadCrox

    Verden 40!

    Smekk på med noen gamle kjente og samarbeid på en konto hvor man kan fordele tid, slik at man sammen kan spille for gøy og fortsatt holde aktiviteten ;)
  14. MadCrox

    Verden 40!

    For å si det sånn så er dette et flott tiltak til .no! Vi trenger ikke nye spillere, for det vi trenger mest er de spillerne som har kommet bort fra dette ukomplette samfunnet! Vi trenger de erfarne veteranene fra V1 til idag tilbake! Dette er en sjanse på å få .no på andre baner. Det å...
  15. MadCrox

    Spørsmålsrunder

    Allerede skjedd endring i midtbyene nå ;) Hvem er det som får smake på øksa imorgen? Noen nye adlinger kommende? Har det veldig kjedelig selv da jeg ikke har adels og booster byer atm :(
Topp