Nylig innhold av madskillz

  1. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    Det ER historien om VK, så forstår ikke hva du vil frem til. Om du mener det er "unnskyldninger" når jeg bare kommer med et tall på deres fiasko angrep så greit det, bryr meg lite om hva andre mener rett og slett :) Cloyster: Hvordan i all verden er det irrelevant i en tråd som dette at en...
  2. Band og artister dere hater

    bra musikk = god gammeldags rock, nåtids rock, alternativ rock, indie etc ^^
  3. Forum aktivitet v4?

    vet nå ikke om det, men at forumet har på v4 er dønn kjedelig er det ingen tvil om.
  4. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    å gå over streken når du beskriver hvordan VK er i krig? Er så on topic du får det. Vil du ha en topic hvor du BARE poster statestikker og ikke kan diskutere rundt dem så opprett en ;)
  5. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    når det jeg sier angår VK, hva er så off topic med det?
  6. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    Når folk sier de er så sinnsykt gode, er det rimelig kjekt og ha bevis på det stikk motsatte, så om det får meg/oss til å fremstå som noen som vil vise seg frem som mest "pro" så er det din tolkning, men ikke hensikten.
  7. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    sterke? går vel helst på at jeg alene med mine da 120k poeng, var mot dere på tilsammen 800k som angrep meg. Etter og ha drept 60 adelsmenn, og utallige nukes så brøt dere gjennom. Sier seg selv om du tenker med det lille du har? I tillegg så tappet jeg dere for all deres nukes i området, får...
  8. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    lol. Ro deg ned mann. Må da vær lov å prøve å skape litt diskusjon på tidenes mest dødtfødte forum. Btw, ironi er noe de som har alle skruene på plass i hodet burde forstå, så å kjefte på oss for at du ikke gjør det blir for dumt.
  9. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    forsto ikke at innlegget mitt var ironi nei? Nei kan da ikke forvente for mye...
  10. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    neinei nofjon. Du har feil. ALLE i outlaw vs ALLE i VK. Når 2 stammer er i krig er det seff alle mot alle, og dermed må det tas med i beregningene. (ehm?)
  11. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    jeg prøver jo bare og skape diskusjoner og liv på forumet da^^
  12. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    haha. Alt han trenger og kommentere i et innlegg er *host*, og likevel er det definitivt det beste beviset som har blitt lagt inn :)
  13. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    synes det er fint jeg. Hvordan det? :)
  14. Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

    er det ikke bare å få det gjort? ^^
  15. Topp 20 OD-A

    donnes begynner å trekke ifra :P
Topp