Nylig innhold av mann mit stamm

  1. Faktabørsen

    Nettopp, eg skreiv "dei fleste", ikkje alle.
  2. Faktabørsen

    Kvifor fortel du meg det? Eg spurde korkje korleis du spelar eller på kva for ein plass i ranking du er.
  3. Faktabørsen

    Fakta er at Runde 18 er ganske kjedeleg. Det skjer alt for mykje internadling. I dei fleste kontoar sit 2, 3 eller 4 spelarar, sjølv om alle kontoar er små. At nokre store spelarar (Babbotelli, Creo) blir utestengde ei lita stund bidrar også til at mange spelarar ikkje gidd å spele her lenger...
  4. Faktabørsen

    Fakta er at det ikkje går heilt bra med failed abortion.
  5. Faktabørsen

    BiaxWax må fjernast frå denne verda. Kvifor det? Beseirede motstandere: 511 (147.) + 4 landsbyar, det passar ikkje saman. Han var ein del av TMH og adla berre landsbyar av TDH (+ ein barbarby). Landsbyane som han adla er faktisk større enn landsbyen han byrja med. The Monster Hunters --> The...
  6. Spørsmålsrunde

    Det finst alltid moglegheita å adle ein annan spelar i staden for barbs. Det er ei lita verd, så nulltoleranse mot folk som adlar barbs. (no)
  7. Ryktebørsen

    Iallfall veldig sympatisk.
  8. Boikott av NM

    Eg veit det...koffor skrive eg på nynorsk og ikkje på engelsk? -.-' Kanskje utenlandsk spillere vil forstå ka nordmenn snakker om her.
  9. Boikott av NM

    Eg forstår ikke et plukk. Kan du skrive teksten på engelsk? Jeg vil forstå ka du mener med "Boikott av NM". Tusen takk for det og unnskyld for dårlig rettskrivninga og grammatikkene.:o
  10. Innstillinger - Verden 10

    Det er dritt...
  11. Innstillinger - Verden 10

    ...?:)
  12. Innstillinger - Verden 10

    Koffor har vi ikkje ei avstemning?:p
Topp