Nylig innhold av marium0505

  1. marium0505

    Tidenes viktigste spørjemål

    Vet denne er gammel, men men. :p Drev å søkte på forumet etter "hobbiten" grunnet at jeg nettopp var på festpremiere på den andre hobbiten filmen, og fant tilbake til denne tråden. Jeg har drevet og sett litt rundt på internettet for å finne et svar på dette, en gang for alle, og havnet på...
  2. marium0505

    2. søndag i advent

    HP1 startet den Mandag 12. September 2011.
  3. marium0505

    Kommentarer/spørsmål til verden 17

    Hvorfor er det overhodet deaktivert?
  4. marium0505

    Ryktebørsen

    Avkreftes, vet ikke hvordan det i det hele tatt kan være vind på TW.... :o Ryktes at noen kanskje vil slette kontoen sin på v17 og starte med et helt nytt navn.
  5. marium0505

    Besvart Hvor er verden 17?

    Ikke noe problem! :) Beklager for problemene med å forstå hva jeg siktet til. :P
  6. marium0505

    Besvart Hvor er verden 17?

    Ser ut som hjernen min midlertidig har tatt ferie. Jeg glemte den detaljen med at dette er på dette forumet. På denne siden: http://forum.tribalwars.no.com/profile.php?do=editprofile Under feltet: "Spiller på hvilken verden:" Beklager.
  7. marium0505

    Besvart Hvor er verden 17?

    Beklager, når man legger til verdener man spiller på under profilen, er ikke Verden 17 i dropdown menyen.
  8. marium0505

    Besvart Hvor er verden 17?

    Heisann... Jeg drev for en gang og tittet på profilen min, noe jeg gjør svært, svært sjeldent (aldri). Jeg tenkte jeg skulle legge til de to verdnene jeg spiller på... men... kom over et problem på veien. Ser ut som verden 17 har rotet seg bort. Har noen mulighet til å finne den tilbake...
  9. marium0505

    Ryktebørs

    Jepp. :p
  10. marium0505

    Ryktebørs

    "nye" i den betydning av ekstra byer i tillegg til den første, altså byer man har fått ved adling.
  11. marium0505

    Ryktebørs

    Det er korrekt, men jeg snakket med tidsperspektivet "for alltid" i tankene.
  12. marium0505

    Ryktebørs

    Kan være riktig i det nåværende øyeblikket, og i den nærmeste fremtid, men det er umulig å være uoverkommelige/uovinnerlig for alltid. Det er lite som skal til for å velte et lass, mye mindre enn du skulle tro. Slik tankegang kan få deg drept. :P Dessuten, det faktum at ca. 68 % av deres nye...
  13. marium0505

    1. søndag i advent

    Verden 7 ble vunnet av Snipe (73,955,229 poeng & HG (32,287,416 poeng) med til sammen 106.242.645 poeng.
  14. marium0505

    Videresendt, Inno Stamme-rank

    Da er vi enige da. :)
Topp