Nylig innhold av may65

  1. may65

    Gratulerer WIC og god jul!

    Så var v1 over... Faktisk veldig trist og vemodig. Fått så utrolig mange gode venner her, å de kommer til å bli savnet :-( Har vært her siden starten, og som en del av ledelsen i WIC har det vært en fornøyelse å kunne få jobbe med en slik fantastisk gjeng spillere. Kommer vel til å dukke opp...
  2. may65

    Julelotteri

    9. Julegaver
  3. may65

    4. søndag i advent

    Det er 5
  4. may65

    Hei :-)

    Hei :-)
  5. may65

    Ryktebørs

    Ryktes at gråbyene en dag tar slutt...hm..det er vel også et fakta? Så hva skal folk adle da tro....
  6. may65

    Taggescript - med små forrandringer.

    Bare å gå på innstillinger å sette på igjen "ignorer innkommende tropper", så virket det igjen for meg.
  7. may65

    Lekasje fra BOL forum - SANNHETEN

    Flott skrevet, Glitter :-) Godt å se fakta over det som faktisk er blitt sakt, ikke bare HUFF sin mening om det som skjedde. Alle vet jo at de alltid vrir og vrenger på ting slik at alle andre blir den store stygge ulven. Dette har jo vi i wic fått oppleve mer enn en gang fra den siden...
  8. may65

    Ryktebørs

    Så wic må legge frem bevis hele tiden, mens dere ikke har noe å komme med annet enn tomme beskyldninger? Blir vel litt feil det?
  9. may65

    Ryktebørs

    Ja Kenn har jo gitt beskjed her på forum at det var han og ingen andre som hacket den kontoen til narne. Som ikke tenkte på å bytte passord... Så om dere har noen "bevis" på noe annet, ønsker vi andre selvsakt å se dem. Spesielt siden vi i ledelsen i WIC ikke aksepterer slike ting fra våre...
  10. may65

    Ryktebørs

    Ryktes at lederen i H.O.F har fått sett bevis (fra en av sine egne spillere) på at joker selv tok kontakt og tømte sine byer for oss i WIC, så mulig derfor de ikke har noen "bevis" å legge frem for oss. Mulig de tror de kan vinne en krig med å anklage oss for alt mulig tull og tøys i håp om...
  11. may65

    RNG ledelsen som lyver til meg!

    Her på v1 bruker/utnytter ikke jeg tittelen min. Her er jeg kun vanlig spiller slik som deg, paal. Dessuten har jeg som v1 spiller, ingen rettigheter her. Kun der jeg er moderator. Men der får jeg jo som kjent ikke spille. Ja, jeg snakker sant ang. det med joker sin lite lojalitet mot RNG...
  12. may65

    RNG ledelsen som lyver til meg!

    Har hele tiden trodd lederen i H.F.O var en voksen person som kunne å skrive navnet på fiende stammen rett...men så feil kan man ta etter flere år her inne. Kanskje derfor de har spillere som sender oss post å spør om vi ikke heter WIC, men blir i tvil da lederen alltid skriver feil. Så da får...
  13. may65

    Faktabørs

    Hold dere til "Faktabørs". Mye off topic her.
  14. may65

    Ryktebørs

    Er ikke juks dette her ;-) Bare et godt bevis på at RNG sine spillere ikke lengre er lojale, og at deres leder sprer usanne rykter for å redde sitt eget skinn. Er ikke juks så lenge det er spilleren som er på kontoen som SELV velger å gi bort sine byer frivillig. Beviser vel at wic ikke har...
  15. may65

    Ryktebørs

    MÅ bare få kommentere denne her litt :-) Ikke ofte jeg skriver her, men begynte faktisk å le litt her nå. Stemmer virkelig dette, Capitan22? HELT sikker? HVOR langt inn i "wic land" var troppene plassert? Å svar meg helt ærlig nå ;-) Du skriver her på forum at vi i wic holder på med å...
Topp