Nylig innhold av mcclane654

  1. mcclane654

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6689
  2. mcclane654

    Faktabørsen

    bare du som var blokka. og uansett hva du ville ha stemt så hadde det ikke påvirket utfallet. og vi gikk ut i fra at du stemte nei :) vis det er feil bare å si i fra. da tar jeg også helg :)
  3. mcclane654

    Faktabørsen

    når du ikke har vert pålogga, hvordan kan du da kommentere avstemmningen vi har hatt. vis du ikke har lest pm med resultatet. så hadde du uansett ikke fått med deg avstemmningen om du hadde hatt tilgang. Er ikke noe ny dual dette er nei. bodyguard er min konto så har vært på den siden v18 starta.
  4. mcclane654

    Faktabørsen

    Du ble blokkert for uansett resultat hadde du laget oppstyr over at dette ble diskutert. noe som jeg forklarte i meldingen som ble sendt ut til hele stammen. alle andre har fått gi sin stemme. og vi tok med din stemme som en nei. du har fått melding ig med bevis. dette har vi valgt og ikke legge...
  5. mcclane654

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

    http://gyazo.com/14c65bc0b7a4d9bde66849434aaa6bb1 leste ikke noe om at dere plana å fjerne mass faking. kanskje på tide å gå tilbake til forrige versjon? skjer hver gang og jeg er visst ikke den eneste.
  6. mcclane654

    Spørsmålsrunde

    Lurer på hvem du tenker på her? kan ikke akuratt skryte av dodge skillsa til OIM. Har Bermuda gitt opp K56?
  7. mcclane654

    TW Champion 2 - v18 | SEMIFINALE

    Xandor. vs Bermuda tydelig at dette er en populæritets konkuranse når du ser hvem som stemmer på bermuda :| morten er nok uslåelig på deffansiven og nå får vi nok også se ham på offansiven fremover, men uansett ville ikke bermuda hatt en sjanse med tanke på hva dem gjør for å stå i mot meg atm...
  8. mcclane654

    Tw champion Diskusjonstråd v18

    må jo være lov å lage forumbruker for å få stemme i tw-champ når man har spilt hele verdenen men vært bana fra forum :P
  9. mcclane654

    Tw Champion v18 Finale

    Krokanrull Vs Three are legend Nå har ikke jeg vært noe særlig aktiv i det siste. så det at roger gjør det så bra nå har jeg ikke peiling på. Stemmer ut i fra tiden jeg har vært aktiv. Derfor en klar seier til TAL :awesome:
  10. mcclane654

    TW Champion v18 runde 4

    Group #1 competitor #1: Three Are Legend competitor #2: FylleSamen Group #2 competitor #1: Krokanrull competitor #2: Terminator Group #3 competitor #1: Ram77 competitor #2: melkerull Group #4 competitor #1: Bodyguard competitor #2: Magic dude
  11. mcclane654

    Tw Champion v18 Runde 1

    TigerKiller vs Fredrik og Dani vegardteigen vs cannavaro Keka666 vs Gullungen95 Melkerull vs skaret king hakon vs wrathy Robb Stark. vs apollo Lord vader vs Three Are Legend Lord Swagtastic vs Lilith Zara vs Atlas KvAmm3 vs She wolf Decrepitus vs Mangito More Than Genius vs Graffyz...
Topp