Nylig innhold av merken1995

  1. merken1995

    Rate spilleren over

    Kyca Poeng: 1.195.359 Rangering: 19 Beseirede motstandere: 2,85 Mill. (25.) Stamme: MyTH Poeng: 8/10 19 plass er ikke dårlig, men kunne selvsagt vært enda høyere enn 19 Posisjon: 8/10 Posisjonen din er ikke dårlig og du ligger fint i k44. OD: 10/10 Med 2,852,367 i OD der 2,735,495 er ODA'n...
  2. merken1995

    Faktabørsen

    med 45 medlemmer burde dere jo ialfall klare å ligge på top 3 i oppstarts fasen, men kommer dere til å holde dere der? Blir spennende å finne ut å gleder meg virkelig til å se hvordan v13 slutter :eek:
  3. merken1995

    Faktabørsen

    mengder? Cyan har jo bare tatt 10.153 i ODD mens SoF har tatt 36.661 i ODD så er jo noen som har mistet mer, ettersom forskjellen mellom ODD på SoF å hvilke som helst annen stamme på v13 er så stor at de forsatt har tatt mer enn Cyan + hvem som helst, så vil ikke si de ligger dårlig ann på...
  4. merken1995

    Faktabørsen

    Samme lurte jeg på, SoF har jo over 30.000 i ODD og 20.000 i ODA, betyr jo at de får tatt litt i forsvar å i angrep også da med tanke på hvor tidlig i gamet dette er så vil jeg ikke si at SoF sliter, tror ikke de sier det selv heller.
  5. merken1995

    Nivå på ressursfelt?

    30-30-30 (wasntme)
  6. merken1995

    Rate Spilleren Over

    Shit happends, når man ikke har spilt mer enn 2 dager + skole og jobb sidenav:)
  7. merken1995

    Rate Spilleren Over

    Zaivo: Poeng (10/10) - Er veldig tidlig i spillet enda å 320 poeng er ikke mye, men med tanke på stadiet vi er i og at jeg må ta det med i betraktningen får du full pott. OD(0/10) Får tidlig i gamet får at du har fått noe OD enda, derav 0'eren Posisjon (5/10) Du ligger jo som de fleste...
  8. merken1995

    Faktabørs - V10

    Ja, de har meg? Whats your point? forskjellen på meg og Senze (ut fra det jeg har fått med meg hittil) Om de er vennene mine så kan de alltid stole på meg, imotsetning til det dere kunne fordi ja, kjenner ikke en kladd i Pok3 mens alle vennene mine er i JFF, AREA og H.
  9. merken1995

    Intervju

    Mitler er pus (hug)
  10. merken1995

    Gratulerer P0k3

    Ser pok3 nok engang ligger på nedtellingen, og vil være første til og NESTEN gratulere dere med seieren, som jeg har sakt var det et spørsmål om tid før dere vant uansett og nå vinner dere også på en mer ærlig måte, så grattis med seieren som kommer og kos dere med V10 ferie, skal ialfall jeg...
  11. merken1995

    Gratulerer P0k3

    but i did(wasntme)
  12. merken1995

    Faktabørs - V10

    Ops, glemte vist og sjekke opp fakta mine vist^^ tror dere virkelig jeg utgir info om andre spillere fram og tilbake? jeg er kanskje en drittsekk osv bare fordi jeg tok seieren fra dere midlertidig. Men jeg er ikkeno spion! Og forsatt, som ble sakt over her, V10 ble plutselig mer hva skal man...
  13. merken1995

    Faktabørs - V10

    sa aldri noe om at jeg ikke tok kontakt med dere første gangen.
  14. merken1995

    Gratulerer P0k3

    Vi sleika ikkeno bak heller, vi ble invitert over til H igjen av Mitler og Poseidon, og det er vel på tide og informere alle andre om at også Frk viste at jeg ikke kom til og bli der, men var super duper flink til og spille med (love)
  15. merken1995

    Faktabørs - V10

    Var pok3 som tok kontakt med oss, vi søkte ikke ditt:)
Topp