Nylig innhold av misosi

  1. misosi

    Topp 10 stammer

    Bra jobba folkens! Jeg har nå oppdatert listen med vinnerne til slutt slik at dere kan se hvilke spørsmål som enda ikke har fått riktig svar og for å hylle de flinke vinnerne. PPen er på vei til alle som har svart riktig :)
  2. misosi

    Topp 10 stammer

    Lenge siden det har vært en ny topp 10 stammer nå, også har vi jo plutselig fått ett nytt innslag på topp 10 :O Her kommer en ny liten topp 10 stammer, med en liten vri på slutten av hver stamme: 1 Cllect, Poeng: 7,516,242 Stammen på førsteplass har som regel hele verden i mot seg og Cllect er...
  3. misosi

    #JosteinMåTrykke

    #Kortvarig
  4. misosi

    #JosteinMåTrykke

    Kjernekar? Jeg er mer som lemmet til en hest. #PEGI-3
  5. misosi

    #JosteinMåTrykke

    Eller på jakt etter en enkel seier som det også heter. Det er greit nok det, men synes dere i det minste kan være ærlige nok til å innrømme det ;)
  6. misosi

    Ris og Ros v27

    Pettulf Ris: Dro til rimmen, men har bygd deg opp igjen. Ros: Velkommen tilbake på topp 25! Det synes jeg er veldig imponerende!
  7. misosi

    Prisutdeling

    Jeg har da skrevet?
  8. misosi

    Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1 Lillegutt - Det meste er sagt før, men det denne kontoen har gjort så langt snakker for seg selv. Nekter å tro at de ikke står igjen til slutt på v27. 2 Syrogen - Imponerende at han holder koken så godt etter konstante angrep fra Cllect. Det er imponerende å bare holde...
  9. misosi

    Ris og Ros v27

    Ris: Måtte til slutt gi opp clusteret etter press fra SDS. (Jeg har egentlig ikke noe spesielt å være negativ på) Ros: Har vist stor ståpåvilje og fått bygget seg opp på rimmen. Spent på å se hvordan du gjør det videre.
  10. misosi

    Spørsmålsrunde

    Fordi du er lite kreativ. Hvorfor blir olve stemplet som "populær på forumet"?
  11. misosi

    Spørsmålsrunde

    Fordi det funker dårlig med 8 i hver stamme. Hvem er neste til å bli rimmet?
  12. misosi

    Ris og Ros v27

    Benja/Lillegutt Ros: Er, og kommer til å fortsette å være, en av de beste kontoene på v27 imho. Ris: Gir meg mye mer ros enn jeg fortjener
  13. misosi

    Spørsmålsrunde

    1/10... Hvilken stamme er den neste til å forsvinne?
  14. misosi

    Stjerner i øyna?

    Ja, vi har ingenting vi skulle ha sagt. Hjelp oss alle andre på verden! :(
  15. misosi

    Så mye for en "Super Allianse"

    Jeg også
Topp