Nylig innhold av mord142

  1. mord142

    Ryktebørsen

    Ryktes at det skjer noe sprell oppe i nord :eek:
  2. mord142

    topp 10 spillere

    Kan vel godt si jeg har gått "litt" mye deff... -C
  3. mord142

    Faktabørsen

    Mission accomplished.
  4. mord142

    Sutrebørsen

    Ingen sa til meg at jeg ikke kunne ta å angripe deg :)
  5. mord142

    Sutrebørsen

    Min 4 adels ble ikke produsert tidlig nok så kunne bare sende 3 før nattbonusen, er ganske tilta nå. 10 sitronskiver dette as.
  6. mord142

    Rate spilleren over V38

    - Donau Poeng: 25.763 Innenfor topp 20, grei poengsum men kunne vel ha vært høyere? Kommentar (6/10) Plassering: Nord-vest Litt dårlig plassering med tanke på allierte rett ved og ingen bbs å adle rundt, har bare 2 retninger å adle som er nærme som ikke er så veldig praktisk. Kommentar (4/10)...
  7. mord142

    Milepæler HP23

    Jeg fikk den kl5 den 25. så trur ikke jeg er på listen..
  8. mord142

    Spørsmålsrunde

    Haha ja, jeg var både nr.1 - 2 og 3 for å få lk, det kan jeg bekrefte. Innstillingene er vel helt greit, men vrakplyndring? Trenger jo ikke det på speed... Liker ikke så mye 3nivå troppe system men får vel leve med det.. Hvem blir adlet først?
  9. mord142

    Runde 22 - vunnet av WySoSe

    Kan vel si at denne verden var litt ensidig og litt kjedelig (vi hadde en allianse med wysose så det forklarer en stor del av det), men innstillingene var fine og gjorde det interessant. Dumt at det ikke var så mange folk her som kunne gjort verden litt spennende :(
  10. mord142

    Ryktetråden

    Han tar alle han!!
  11. mord142

    Faktabørsen

    Føler litt mer ut som at du fortsatt er på "lag" med Berm med din oppførsel :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
  12. mord142

    Spørsmålsrunde

    Trur det blir krig om hvem som skal merge hvem :O
  13. mord142

    Spørsmålsrunde

    Jeg kom meg inn og ut!!
  14. mord142

    Ryktetråden

    Støttes av meg og såklart :)
  15. mord142

    Ryktetråden

    Men er jo bare meg og Johnern som er kvalifiserte til å lage den stammen da?
Topp