Nylig innhold av Mosa

  1. Tha rise and fall (and rise again??).

    Jeg klarer aldri å se at du tar noe selvkritikk Grim. Her kommer det folk som har spilt i flere år og legger frem sine meninger og frustrasjon over det som har skjedd, men du feier det unna med glatte kommentarer når det passer deg. Du burde fadern meg skamme deg over den oppførselen du viser...
  2. Håpløst tiltak

    Feil i følge deg mener du vel? Nei jeg syns Henry gjorde det han skulle som leder for stammen. Jeg glemmer ikke, men du prøver å gjøre deg til et offer men Henry eller vi andre er de slemme. Og slutt med den hersketeknikken som du prøver på. Det endelig svaret kom vel også etter at du begynte...
  3. Håpløst tiltak

    Ja du må gjerne kalle det gullkorn, men du kommer vel med dine spekulasjoner når det gjelder Henry og et par andre saker, men det er kanskje greit. Hva skal jeg kommentere det du gir meg av svar. Det er sånn du vil ha det på forumet at du skal slå ihjel alle kommentarer mot deg, gidder ikke å...
  4. Håpløst tiltak

    At du sier BNP taper en krig er en unaturlig situasjon du har skapt de siste dagene. At det blir fokusert på dine motivasjonen er vel ikke rart? Du er en meget oppegående person og ser hva som er blitt skapt av situasjon de siste dager, så må smile for meg selv når du prøver å virke som den...
  5. Håpløst tiltak

    Har egentlig holdt meg helt borte fra diskusjonen og ikke lest trådene raskt over før nå og må si jeg er overrasket over noen svar. I den siste tiden så er det grim og Vigdis som har adlet mye, men å si det er de som har kun jobbet det siste året er vel litt å ta i. Husker godt at jeg/ vi...
  6. Rykte & Fakta Børsen

    Fakta er vel at EliteWolf gir bort sine byer til venner, gitt opp? Litt kjedelig at du sender alt på meg først(rofl)
  7. TW-Champion v11 - First Round - OMKAMP

    Karl2 vs Poderoso
  8. Rykte & Fakta Børsen

    Du burde gjøre noe annet en å unnskylde deg. Tydlig at du bruker for mye tid på forumet(yes)
  9. Rykte & Fakta Børsen

    Da har du gjemt de godt på de to første byene(clapping)
  10. Rykte & Fakta Børsen

    Uff uff, nuket du han med deff styrker også da eller?
  11. Rykte & Fakta Børsen

    Ikke fornærmet, men siden du skryter av adling så gir jeg deg mulighet til å adle en aktiv BNP Konto:)
  12. Rykte & Fakta Børsen

    Bare å sende på meg:) så får vi se om denne kontoen blir stående uten eier(clapping)(clapping)(clapping)
  13. Rykte & Fakta Børsen

    Vi gjør alt for medlemmene våre og sender den støtten de trenger(happy) Men vi forlanger bare en liten greie og det er at de faktisk er på kontoen sin og ikke bare lukker den når støtten er på vei og håper på det beste. Men da er det luket noe ugress i våres rekker også.
  14. CastorTroy

    I now:cry:
  15. Faktabørsen

    Vi bryr oss ikke om deres interne problemer, men dere skal få bevise nå at resten av dere står sammen. NL må gjøre seg klar for en rock a:twisted:nd roll tur
Topp