Nylig innhold av most wanted

  1. Topp 20stammer.

    Eg liker ikke deg lengre Sindick er <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3
  2. Faktabørsen

    fakta sier at så lenge han forteller fakta er det greit?
  3. Mer vold og gangbang

    Chicarito
  4. Første Intervju som kommer opp.

    Vi har ein forsinkelse med første intervju som egentlig skulle ha kommet ut i dag. men eg rekner med det er ute i løpet av morgen dagen eller tirsdag. Mvh Thomas
  5. Første Intervju som kommer opp.

    Tk begge sidene kommer:) har fått litt avslag her og der fra begge sider så det kommer skal du se
  6. Første Intervju som kommer opp.

    to av di første intervjuene som kommer opp blir Runinter /granpa og ein av di fremste lederene hos berm.
  7. Første Intervju som kommer opp.

    Det første intervjuet som kommer her blir i løpet av uka. Dette intervjuet vil være med ein person som har/kommer til og ha stor betydning fremover v5 Navnet kommer frem senere idag^^_
  8. Prisutdelinger

    neida for min del er eg meget stolt over det -:D men siden vi er så off topic nå får eg mekke enn liste eg også
  9. Prisutdelinger

    knallis det vil forbli min din og Sindick sin hemmlighet
  10. Ønskeliste

    Eg har selv ei lita liste i tankene men likte di du satte opp her Knallis kom med mangen forslag folkens!
  11. Prisutdelinger

  12. Topp 20 spillere

    på tide og oppdatere her?
  13. Autro for fall!

    agree med spekter men over til saken her. Antilope du skyter deg selv i foten her når du sier eg ikke har peiling på hva som har skjedd i Autro eg var ein av dem som var lengst i Autro og etter utbryterne bestemmte seg for og gå over tenkte eg og gi dere ein sjanse til men og se pm's fra...
  14. Autro for fall!

    Soppy du er ein sopp og det vil du alltid være. Eg er glad på AUTRO ledelsen sine vegne at du ikke er diplomat/i ledelsen lengre pga hadde du vært der mye lengre hadde AUTRO endt opp som nye Nord korea
  15. Patetiske berm

    Eg vil bare si ein ting eg om du skal kritisere -NB- medlemmer bør du ta til ditt eget MEDLEMM og ta ansvar for han før du kristiserer hva Svein(varanior) skriver her pga Saregas er den som driver og snakker dritt om andre stammer og interne saker som ikke angår verken dere i PMS eller noen...
Topp