Nylig innhold av mrmalle

  1. mrmalle

    Spørsmålsrunde

    Får da håpe de lærte hva som skjer med kjøp av adels etter fiaskoen som var v26 da.. :)
  2. mrmalle

    Spørsmålsrunde

    Alt for mye for enkelte iallefall. Hvilke stammer har potensiale på denne verdenen? :)
  3. mrmalle

    #JosteinMåTrykke

    Vell, så utrolig aktiv er jeg kanskje ikke, men er jo en liten luring ;)
  4. mrmalle

    #JosteinMåTrykke

    Ikke bare det, men de har ikke prøvd å få tak i meg heller #skuffa :p
  5. mrmalle

    Rate spilleren over.

    Lillegutt Poeng: 47.345 Rangering: 10 Beseirede motstandere: 170.894 (10.) Stamme: SDS Poeng (8/10) 47.145 Mange byer og ett noe lavt snitt totalt. Uansett så kommer poengene fra spillerbyer, så det er jo ikke verst. Stakkars Naitsirk :p Plassering (10/10) Sør-øst og Nord-øst Ligger litt...
  6. mrmalle

    Ryktebørsen

    .vikings
  7. mrmalle

    Faktabørsen

    Fakta er at dere er noen teitinger som erklærer krig midt på svarte natta o_O
  8. mrmalle

    Topp 25 spillere - v27

    God kvalitet på listene! Og ja kong Bobil, det er Malle som i fisken Malle :)
  9. mrmalle

    Topp 25 spillere!

    Whut? Nå tror jeg du forveksler meg med en annen du :)
  10. mrmalle

    TW-Champions v25 - runde 1

    Grunnmuren - naitsirk92 Fluffyneiger - Mr.Martin king hakon - Ivers75 Felmyst - ferdinand10 SwiftSolvang - Skullkid Donau - Mandalitten YSLDMB - Lord Torben Newsted - Fini113 Maxwell Minger - svada og de grodi - torilloh Black Magic - alekulv Lord Bobil - thomassodet Balle Klorin1 - Kappa123...
  11. mrmalle

    Faktabørsen

    Er jo helt fantastisk at du gir beskjed da ^^
  12. mrmalle

    Faktabørsen

    At dere starter krig mot resten av spillerbasen er jo lett. Men å gå til krig mot barbarbyene er jo rett og slett dumskap, de er rett og slett for mektige som det er (wasntme)
  13. mrmalle

    Faktabørsen

    Hvorfor kaste bort ressurser, tid og tropper på gråbyadling? Jeg tenker bare på at det er så forferdelig mange spillerbyer dere kan ta som vil gjøre mer nytte ^^
  14. mrmalle

    Utrolig hardt ja.. Har vært borte fra både msn og skype i flere mnd'er nå. Men skal PRØVE å...

    Utrolig hardt ja.. Har vært borte fra både msn og skype i flere mnd'er nå. Men skal PRØVE å logge meg inn en gang iblant :p
  15. mrmalle

    Ryktebørs

    Got that one right :p TrAnxZ: Tja, ikke sååå veldig spennende da'e :o
Topp