Nylig innhold av Mufasa

  1. Mufasa

    Ryktebørsen

    Den er grei, så bare at Toby nevnte "legite invitasjoner til -I- nå i senere tid" og tok det for god fisk. Oppmuntring til å bare gi opp for å få verdenen fort over kan jeg i hvertfall garantere at har kommet.
  2. Mufasa

    Ryktebørsen

    Jeg syntes du gir Tore litt for mye skyld her. I min tid i T-Recr, så hadde ikke Tore en lederrolle mesteparten av tiden. Alliansen med TP ble gjennomført etter at Tore hadd gått av (den ble planlagt av ham, men det var andre som var leder når den faktisk ble gjennomført). Det å gå i allianse...
  3. Mufasa

    Ryktebørsen

    Jeg synes alle er ganske teite egentlig
  4. Mufasa

    Ryktebørsen

    Haha pinlig å glemme å dodge offet folkens. Hadde dere vært litt smarte sånn som meg, så hadde dere gitt borte alle byene deres. Kan ikke bli nuket hvis fienden ikke har noen byer å sende på.
  5. Mufasa

    Ryktebørsen

    Enda godt det ikke skjer hos oss. Hadde ikke vært mange igjen hvis aktivitet hadde vært et krav i T-Recr.
  6. Mufasa

    Ryktebørsen

    Hei, ser at du har postet denne på feil sted. Dette er ryktebørsen, ikke faktabørsen der posten din hører hjemme.
  7. Mufasa

    Ryktebørsen

    Spennende Ryktes veldig god stemning hos TP/T-Recr
  8. Mufasa

    Topp 10 Spillere

    :(
  9. Mufasa

    Topp 10 Spillere

    Har forsøkt meg på min egen topp 32 liste. Ble litt kort og tomt på noen spillere, merker at jeg ikke kan nok om spillerene eller spillet for å kunne skrive noe vettugt for alle. Rank 1: etriuss14 Poeng: 254.305 Stamme: Invictus Spillere: Mathias og Konrad Her sitter Etriuss på en utrolig...
  10. Mufasa

    Topp 10 Spillere

    Kan noen pls lage en topp 32 liste, så jeg får kommet med? På forhånd takk.
  11. Mufasa

    Faktabørsen

    Vi to får ha vår egen fest da :)
  12. Mufasa

    Ryktebørsen

    Her er en ganske vill teori: Begge stammene gjør feil i forsvar. Det at noen av oss har forsvart oss med off, har ingenting betydning for om det var smart av Brage å ha så mye i en by. Det kan godt være at det var smart, hvis han skjønte tidlig at han ikke hadde nok for å forsvare alle byene med...
  13. Mufasa

    Ryktebørsen

    Selv om dere vinner krigen så langt, betyr ikke det nødvendigvis at det var smart av Brage å ha 50k/40k i en by samtidig som han har adels inkommende på andre byer.
  14. Mufasa

    Ryktebørsen

    Ryktes at front mot Huncho så langt er dørgende kjedelig, den som angriper går alltid på en smell, så det blir helt stillestående. Forhåpentligvis blir det litt utvikling der snart.
  15. Mufasa

    Faktabørsen

    Er det fest som jeg ikke er invitert til? Føler meg veldig såret.
Topp