Nylig innhold av Mumle Hekleegg

  1. Mumle Hekleegg

    Faktabørsen

    v8 spilte jeg på eirik77 og v9 på lord sayver, som det står så fint der. v23 var Ruben, som spilte på denne kontoen på v30. Det er jo til og med linker til kontoene der. Trodde da du av alle skulle klare dette PB
  2. Mumle Hekleegg

    Faktabørsen

    Fakta er at ingen bryr seg om at en stor stamme kjører over en liten stamme med 0 sjanse på denne verden
  3. Mumle Hekleegg

    Faktabørsen

    Er du full Andreas? Uvanlig vanskelig å lese hva du skriver. Diskusjonen deres er så dum, at den får dere kose dere med selv.
  4. Mumle Hekleegg

    Prisutdelinger V30

    Da kan det krysses av min bucket list
  5. Mumle Hekleegg

    Topp 10 spillere

    Endelig får jeg kreds for å være grei, men ja som leder i DK kan jeg bekrefte at jeg ikke vet hvordan jeg selv kom inn.. RIP meg : - )
  6. Mumle Hekleegg

    Ryktebørsen

    Ryktes at du gir opp for lett. Uansett så skal alle i IBSEN bare ppfarme denne verden så
  7. Mumle Hekleegg

    Faktabørsen

    Du er da ikke så mye eldre selv haha
  8. Mumle Hekleegg

    Ryktebørsen

    Bare å poste bildet her av premium loggen din det ;)
  9. Mumle Hekleegg

    Topp 10 stammer

    Samme her som 10 spillere, så er det utrolig lenge siden en liste har kommet. På tide med en liten oppdatering Rangering Stammenavn Poeng til de 10 beste spillerne Totalpoeng Medlemmer Poeng per spiller Landsbyer Poeng per landsby 1 [DK] 3.450.343 3.866.675 13 297.437 506 7.642 Leder klart enn...
  10. Mumle Hekleegg

    Prisutdelinger V30

    Mest respekterte spiller 1 Monsen 2 etriuss Favoritt spiller 1 Alienelite12 2 AH Ukens beste PnP / forumposter 1 Whaletin 2 Fa kua Mest "hatet" spiller 1 Durga 2 rv Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 Kazuto Kirigaya 2 Elcrys Mest respekterte stammen krigsmessig 1 DK 2...
  11. Mumle Hekleegg

    Spørsmålsrunde

    Holder den nok en stund til ja. Gode sannsynligheter for at han ender som rank 1 når verden er over også, men om han skulle miste den vil det være fordi han går på en mur når han begynner på MM. Første spiller til 10 mill ODT?
  12. Mumle Hekleegg

    Topp 10 spillere

    År og dag siden forrige liste, så tenkte jeg skulle lage en Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby 1 MMu7 [DK] 537.042 70 7672 God spiller. Fått mye gratis byer borte i nord-øst så ligger langt foran pga dette. Blir spennende å se han snart gå løs mot MM og virkelig få...
  13. Mumle Hekleegg

    The Real Slim Shady

    Vanskelig å forklare dette bedre enn pelle gjorde. Lykke til bobil, det vil du trenge :)
  14. Mumle Hekleegg

    Faktabørsen

    Vil også si at jeg syntes inno burde gjøre om Hall Of Fame kravene for første til å adle byer til at kun spiller byer telles. Blir trist av å se på hva som adles på v31
  15. Mumle Hekleegg

    Faktabørsen

    Må også sies at det er fult mulig at BRASIL har brukt mer av sine farmede ressurser på tropper enn poenghoring ;) Mulig at det også har noe å si på hvorfor AIK dro i fra samt at de soleklart har brukt store mengder mer pp
Topp