Nylig innhold av Navaji

  1. BBN Erklæring

    Wha!!! :o Sist gang tok jeg en titt på statistikken, Yakuza hvor ledende med en landsby over deg! Seriøst, du ikke klarer å ta Yakuza, 22 medlemmer, og belive du vil ta, BBN, LnD * Roma * USENS, HZ, ~ ROME ~ og Roma-? Du må være d**!
  2. Regel 1, del 3 - seriøst

    Hvorfor gjorde du lar Poke Me og Brann spille dual sammen om det de regler sa at det var ulovlig?
  3. Regel 1, del 3 - seriøst

    Jeg antar det er hennes problem
  4. Regel 1, del 3 - seriøst

    Is this Ny norsk, cause there is two types of norwegian, and the Google Trans. gave me a weird trans. ? :S
  5. Regel 1, del 3 - seriøst

    De har faktisk en Speed serveren www.staemme.ch hver tredje eller fjerde uke hvor du kun kan spille mellom 17.00 og 22.00. De kaller det Speed server for arbeidsgruppen mann, eller noe sånt.
  6. Regel 1, del 3 - seriøst

    Det er derfor jeg, og flere har antydet at det kunne være i v2 og v3.
  7. Regel 1, del 3 - seriøst

    Im glad someone translated it to me. Nei, det er ikke, det er ganske forskjellig faktisk. Core / WC er mindre medlemmer deretter Bol / IB, ikke sant? Men der de har en større% av spillerne bruker dual kontoer deretter Bol / IB har, ikke sant? Det betyr også at Core / WC vil ha...
  8. Regel 1, del 3 - seriøst

    Det er en patetisk uttalelse fra en moderator! Hvis det vilikke ha noen innflytelse, hva vil det da ha? Det gir ingen mening, hva det grunn til å regelen hvis den ikke gjøre annerledes?
  9. Regel 1, del 3 - seriøst

    I asked the www.tribalwars.net admins what admins where allowed to do, and not to do, this is the answer: Hvis denne regelen kommer ikke gi Bol og IB og fordel i v1, jeg vet ikke hva den vil gjøre. Fordi at det ser ut nå, v1 er store spørsmålet. Its ok for meg hvis v2 og v3...
  10. Regel 1, del 3 - seriøst

    Can you translate it to English?
  11. Glitter som Admin ?

    Hvem vet du at hun var den som foreslo regelen? Stephen.
  12. Glitter som Admin ?

    Personlig Jeg har ingen problemer med glitter. Men nå denne regelen er helt idiotisk. Og jeg tror ikke at Glitter var den som lagde regelen, jeg tror det var feler med på å bestemme det. Stephen.
  13. Glitter som Admin ?

    Du kan ikke se den lille tingen inn dette innlegget kalt ironi? Stephen PS: Yeah, it's Stephen, the original owner of Navaji.
  14. Infraction ?

    Kan admin / mod fortelle meg hvordan poeng systemet fungerer ? Du blir bannet når du har X antall poeng, men hvor mange, og hvor mange får jeg for de forskjellige bruddene på reglene. Og, blir poengne nullstilt når jeg når X antall poeng som må til for og bli bannet ?
Topp