Nylig innhold av nerd 1

  1. TW- Champ: Kvart finale!!!

    Gruppe 1: Bismarck - Backtoback: Bismarck tar denne ettersom er han jeg kjenner mest om. Meste er imponerende der. Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95: Gullungen tar denne, kjenner ikke River, men Gullungen er en stødig spiller. Gruppe 3: Morrow - Starboy: Starboy tar denne etter nok en gang...
  2. Faktabørsen

    Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du har her å gjøre med slike uttalelser... Ledelsen tok en avgjørelse om at stammen skulle bestemme om Dora skulle bli kicket. De i stammen som har stemt vet hva som har foregått med tanke på Dora og hans handlinger. Måten ledelsen tok tak i dette på synes...
  3. Gratulerer Utopia!

    Gratulerer da ^^ som dere ser gjør jeg veldig motstand ;) ikke fordi jeg ser det hele som fortapt elrno, men noen ganger er man i skogen, man glemmer powerbank og mobil blir satt i ultrastrømsparingsmodus :/ Uansett, jeg har vell nesten tatt igjen Generalen på ODD nå, så det er ikke så dumt...
  4. Julelotteri

    1. Angrep fordi det er det beste forsvar xD ;)
  5. 4. søndag i advent

    Dere har dagens forsvarer, dagens plynder, dagens stormakt, dagens raner og dagens angriper, med andre ord, det er 5 forskjellige dagens medaljer
  6. Diskusjon Reklamering for V14

    Med mindre pp funksjoner vil flere nye begynne uten å måtte bruke pengene sine opp første uka fordi de tror det de gjør er smart, men så kanskje de oppgraderer feil ting med pp og dermed slutter fordi det ikke hjalp
  7. Diskusjon Reklamering for V14

    Hva med å ha erfarne spiller på verdenen de nye spillerne kan spørre om tips? Ikke helt presit som på spill som hobbiten:KoM, men fortsatt gode tips som nybegynnere trenger..... det kan eksempel være en egen bit på tool-baren som jeg ikke har noe forslag på hva skal hete, men der du kan sende...
  8. Nedstemt/ikke mulig Intergalaktisk krig

    hadde det ikke vært bedre hvis på en verden to stammer vant så får begge være med? sånn med v1 og eller tar jeg helt feil? ;)
  9. Nedstemt/ikke mulig Intergalaktisk krig

    Hørtes jo litt kult ut da... er det ikke veldig kjipt å da være i det man kaller safeplace eller mitt inni din verden som var stor og 100% dominangs?
  10. Besvart V14 åpen?

    Men vinner den spilleren som har mest poeng? Ser ikke helt poenget med stammer da unntatt at man ikke skal angripe hverandre
  11. Besvart V14 åpen?

    Litt kjipe innstillinger egentlig ja.... men det med kirke og gullmynter liker jeg ;-)
  12. Besvart V14 åpen?

    Men betyr de innstillingene at ingen stamme vinner men en fyr? Da er det vel ikke så viktig med stammer?
  13. Besvart V14 åpen?

    Jeg får ikke det...
  14. Besvart Mulighet for og få til en Old school verden(v14)

    Kult med ganske likt v5/v1 med kirker ;-) støttes fullt ut!
  15. rykte poeng for tull.

    Fikk jeg det kun derfor og? :-|
Topp