Nylig innhold av Nerder av Stål

  1. Stjerner i øyna?

    Det er fortsatt slike diskusjoner på forumet altså, artig. :)
  2. Den mektigste snuoperasjonen innen .no?

    Gratulerer med seier, og syns kvello burde få litt mer credz for det han gjorde i øst en det han faktisk har fått. Han adla kanskje ikke mest, men gjett om han deltok.
  3. Spørsmålsrunde

    Senere i gamet når de har bestemt seg for å lage en stamme, eller joine en som de mener er gode nok. Kommer coller til å ende opp på rank 1 snart gjennom konstant adling av småbyer slik som han har gjort på verdener som v24? :eek:
  4. Ryktebørs

    Siden når har en slik allianse noengang funka? :forvirra:
  5. Spørsmålsrunde

    Jeeeg! <3 Hvem har ikke ferie nå? :trist:
  6. Faktabørsen

    Ser ut som noen har planer om å drepe eventen på denne verdenen... :eek:
  7. Faktabørsen

    Nå vet jeg ikke om du er den rette til å sie det? :Neutral:
  8. Faktabørsen

    Tja, de slutta vell å prøve for 2 uker siden, så tror ikke det blir noe spesielt fremover med mindre noen tar initiativ i leiren. Hvem blir det isåfall? :Neutral:
  9. TW-champion diskusjonstråd

    Vell, kan ikke si at det er fordi dg44 forsvant, men at Themis aka Zippy fikk vestfronten for seg selv :Surprised:
  10. Ryktebørsen

    Nå er det da han som skal gjøre en sak utav det? I tillegg så blir det tåpelig å si hvem han har fronta mot akkurat som om han var alene i saken? Denne diskusjonen hadde aldri trengt å ta sted nei :)
  11. Ryktebørsen

    Hvis jeg fronta kun mot deg, hvorfor fronta jeg mot Jon snow., final barrage, litt pax era, og mot slutten kvello? Jeg fronta mot flere en kun deg, du hadde en god del av den, det er sant. Jaja
  12. Ryktebørsen

    Kan ikke huske å si at jeg sko rimme deg her? (kyss) Vell, det er en stor forskjell over at jeg måtte ha solo aksjoner mot deg, mens du hadde aksjon mot meg med tre andre. I tillegg til det så var det sykt mange svakheter i østfronten som gjorde at du gang på gang kunne adle deg lenger og lenger...
  13. Ryktebørsen

    Tja, vil heller si at tid er den viktigste ressursen for TW, men hvis du ser det på den måten kan jeg være enig med deg til en hvis grad.
  14. Ryktebørsen

    Er tid en egenskap da? (nerd)
  15. Ryktebørsen

    Skrev jo nettopp at jeg ikke hadde tid når det skjedde på v24? :Surprised:
Topp