Nylig innhold av nikko1312

  1. nikko1312

    Ryktebørsen

    Ryktes at gode gamle Sin fronteras er tilbake! whoa
  2. nikko1312

    Faktabørsen

    aww (giggle)
  3. nikko1312

    Faktabørsen

    fakta er at det ikke er noen som skriver fakta her lenger, bare annet bull shit :trist:
  4. nikko1312

    Topp 20 stamme

    oh douche
  5. nikko1312

    Topp 20 stamme

    Brian, dette er ingen form for smisk, selv kjenner jeg flere av spillerne der, jeg vet hva de står for og jeg tørr å påstå jeg vet hva de fleste er gode for, så smisk blir feil og si.. men men, det var vell feil av meg og slenge med det i denne tråden da, ikke at jeg bryr meg i og med at det...
  6. nikko1312

    Topp 20 stamme

    tenner folk på pluggene bare pga det? jeg er ikke repsekt løs, men når man snakker om å gjøre seg opp forhold til andre stammer så er jeg bare litt mer forsiktig i og med at jeg regner med at det er flere av stammene på top 20 som sikkert nokk kommer til å gå i oppløsning etterfulgt av...
  7. nikko1312

    Topp 20 stamme

    Hei Hei, jeg poster dette til de av dere som synes vi er deffansive. om dere ser på top 15, så har vi 16 medlemmer, noe som vil si at vi har minst 5-6 medlemmer mindre enn stammen på top 15 med nest minst medlemm tall, og om du/dere deretter tar en titt på flesteparten av de andre så består...
  8. nikko1312

    Ryktebørs

    haha ryktes at jeg ler, var det riktig forum a? :s
  9. nikko1312

    Ryktebørs

    Ryktes at det plutslig slenger seg på en haug med veteraner her på v11 nå! nei vent... jeg kan bekrefte dette.. da vil det jo bli fakta, anyways! (nerd)
  10. nikko1312

    Ryktebørs

    hey Ryktes at gode gammle spillere savnes, er for lite kjent folk her! jeez :sleepy:
  11. nikko1312

    Ryktebørs

    neh, har aldri ute etter noen masse rekrutering jeg vertfall, prøver å få sammla gode gammle kjent folk :twisted:
  12. nikko1312

    Ryktebørs

    nokk et rykte Ryktes at det er mange stammer som masse rekruterer, akkurat som mange gjorde på v11 (rofl)(no)
  13. nikko1312

    Nytt lavmål

    uakseptabelt For det første en tåpelig og tverrs gjennom lattlig oppførsel, helt uakseptabelt.. belønnes med noen nukes med en gang han der :)
  14. nikko1312

    Summer games?

    Dette er første gangen jeg føler TW har bydd på virkelig god motstand siden jeg ble aktiv igjenn i og med at det på en måte blir et landslags oppgjør litt mer internasjonalt, og begynner og få forma et lag som ser någen lunde bra ut nå, så får bare krysse fingrene der.. blir nokk morsomt å prøve...
  15. nikko1312

    Summer games?

    nei tvert i mot.. poenget var å høre om noen fra v 11 skal prøve seg der, og det er alt jeg vil fram til :):awesome: (yes)
Topp