Nylig innhold av Noahs

  1. Krigsærklæring

    Ja kan jo være hyggelig det og:)
  2. Krigsærklæring

    Som du selv skrev så var det mer ment som en dårlig spøk i en vennlig tone. Synd hvis du tok deg nær av den:) Hyggelig var det også av deg og gi meg ei uke ekstra, det var jo hyggelig da:) Men som du sikkert/kanskje vet så er min situasjon sånn at jeg ikke har så veldig mye nerver for det...
  3. Krigsærklæring

    Nei har ikke tvil til stammen i det hele tatt jeg. Er meg selv jeg tviler på. Men å si at spillere hos dere ikke hadde solmåne som mål er helt feil. Blandt annet sverri var veldig ivrig på å skulle ta solmåne. Men dette har veldig lite å si, måtte bare kommentere:) Og ikke minst...
  4. Krigsærklæring

    Har vel aldri påstått dere er en gjeng med tullinger, men hvis du vil bekrefte det så er det helt greit. Og bryr meg veldig lite at dere erklærer oss krig, poenget var bare begrunnelsen for hvorfor dere erklærer krig
  5. Krigsærklæring

    Skjønner egentlig ikke at solmåne eksisterer ennå siden du kunne ta henne alene:) Ja jeg kaller det vel egentlig for det det så absolutt ser ut til å være.
  6. Krigsærklæring

    Tja La oss innse det. Dere/vi klarte ikke ta Solmåne når stammene samarbeidet, og at dere skal klare det alene er vel lite sannsynlig. Dette har vel dere nå innsett, så nå bruker dere det med at det er 3 mnd igjen som unnskyldning. Og ta spillere i NS vil helt klart være enklere for dere...
Topp