Nylig innhold av Nox Eternus

  1. Spørsmålrunde

    Svært vanskelig å svare på så tidlig i spillet.. Tror ingen av de nåværende topp 3 blir adlet med det første! Og folkens, svare på ett spørsmål --> stille ett spørsmål :) Hvem blir tredjemann til å anskaffe seg en til by?
  2. Faktabørsen

    Fakta er at det er vanskelig for oss som ikke har spilt på en stund :(
  3. Spørsmålrunde

    Dere glemmer å stille og svare på spørsmål folkens! :rolleyes: (jeg endret det første innlegget mitt for å spesifisere litt bedre) Det blir for mye øl :p (tulla finnes ikke noe slikt) Når "Stammene låses etter 60 dager" kan man da altså verken forlate eller slippe inn nye medlemmer er det...
  4. Spørsmålrunde

    NaVi (I think) Hvem ifra topp 15 spillere blir først adlet?
  5. Faktabørsen

    Fakta er at ikke alle har en feit lommebok tilgjengelig :p
  6. Spørsmålrunde

    Husker det var noen sånne tråder back in the days for å ha litt aktivitet på forumet, er det stemning for det fortsatt? Jeg forsøker! "Reglene" er slik, du svarer på spørsmålet personen før deg stiller og stiller ett nytt! Blir det en Øl5?
  7. Ryktebørsen

    Meg selv =)
  8. Ryktebørsen

    Ryktes at dette blir comeback verdenen
  9. Faktabørsen

    Fakta er at denne verdenen trenger enn Ryktebørs!
  10. 4. søndag i advent

    Vi har fem forskjellige dagens prestasjoner.
  11. Julelotteri

    7. Flagg
  12. Ryktebørsen

    Tror det ikke før jeg får se screenshot! ^^
  13. Faktabørsen

    Fakta er at JFF gutta måtte sende tog på meg 2 ganger siden jeg snipet det første toget deres(giggle)
  14. spørsmålsrunde

    Dagens medaljene har allerede kommet, ihvertfall to av dem. Resten kommer vell ikke før det blir litt mer størrelse på alle kontoene, spørs hvor fort folk vokser. Hvem blir første stammekrigen mellom?
  15. spørsmålsrunde

    Sikkert for og prøve noe nytt? De snakket jo om et vinnerkrav som kom ann på størrelsen her, så blir jo spennede å se! Hvor lenge kjører Just for Fun kontoen sololøp?
Topp