Nylig innhold av oligarki

  1. Faktabørsen

    Kraiz er på rank 4?! Eg visste at Kreiz kom til å slå dei kebabnoobane! No manglar dei bare Kristian, så han kan carrye Andy opp til rank 1!
  2. Faktabørsen

    Eg trur du trenger hjelp
  3. Accipio

    Dette her høras heilt sjukt bra ut! Eg trengar ein mentor
  4. Ryktebørsen

    Kiss vs Ugress Ugress har helt klart best League of Legends spillere, vi har folk i Master
  5. Top 10 Spillere

    1 -Coller UGRESS 472.787 67 7057 Herman hadde alt for mye PP i starten, har sikkert brukt alt sammen nå, og han adler kun gråbyer. Har klart å få tak i 1. plass med stort PP-bruk, godt jobbet. 2 Giant Panda UGRESS 455.959 66 6908 En del PP brukt i starten, men her spiller Lars og Sander. De...
  6. Faktabørsen

    Det er jo akkurat det Rv vil, han vil bare ha alle mot DK nå, så merger/slutter/kicker han alle slik han og de (sannsynligvis) opprinnelige Nice-medlemmene er igjen i vinnerstammen hans. Dette er jo et forsøk på så mye tribalhug som er mulig på tw, og med den logikken der Sau1 så passer du rett...
  7. Ryktebørsen

    Tror du at du kan rette på min dialekt?
  8. Ryktebørsen

    Heilt sjukt dette her. Er det så vanskelig å forstå at Kraiz er best? Eg har bevist gang på gang at Kraiz er ein tw-gud, og at dere dårlige DK-spelare & andre ikkje treng å uttale dykk. Eg vil ikkje sjå slikt tull på forumet, fordi Kraiz er best, og han er mye betre enn både deg, nooben...
  9. Spørsmålsrunde

    Hvis du skjekkar twstats så kan du sjå at han readlet ein by, og lars readlet byen 400ms etter! Så der har du svaret ditt! Dette skjedde mens AH tok mainbyen til denne Lars i tillegg Hvem har den beste plasseringen av dei topp 10 spelarne?
  10. Topp 10 stammer

    Litt av ei subjektiv topp10stammer Shizzle, eg kan sjå at du mislikar DK, men eg kan også sjå at du er grovt feilinformert på ein del fakta du har prøvd å lure folk med!
  11. Spørsmålsrunde

    Veit du ka! Du må slutte med dette tullet!! Kreiz ville aldri ha tribalhugga so hardt, Kreiz er best og treng ikkje nokon allierte :mad:
  12. Faktabørsen

    Haha! Heilt utruleg at AH fekk to byer! Spesielt når det var "tilstrekkeleg med støtte" i byane han adlet! :p
  13. DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

    Dette her høyras bra ut! :oops:
  14. Ryktebørsen

    Kreiz spionerar? Ikkje kult men eg trur at min ven Kreiz har ein kjempe god forklaring!
  15. Spørsmålsrunde

    Eg har trua på Kraiz! Kraiz er BEST :mad: Hvem er den første til 50 mill poeng? :eek:
Topp