Nylig innhold av PABben

  1. PABben

    Du må nesten høre med Dakapo om det. Jeg er ikke Community Manager lenger :)

    Du må nesten høre med Dakapo om det. Jeg er ikke Community Manager lenger :)
  2. PABben

    Ja, det stemmer nok :)

    Ja, det stemmer nok :)
  3. PABben

    Besvart Woooah! Ny CM? :O

    Jeg må helt ærlig at jeg har mistet "tråden" her og er noe usikker på hva som diskuteres eller hvilke meninger som ønskes å få frem her...(?) Dette var vel utgangspunktet for diskusjonen: Først og fremst så mener jeg at det ikke er nødvendig å annonsere noe som ikke fører til endringer. Litt...
  4. PABben

    Det kommer an på hvordan festivalen går og hva som skjer fremover for min del, men du skal ikke...

    Det kommer an på hvordan festivalen går og hva som skjer fremover for min del, men du skal ikke se bort fra at jeg dukker opp hos InnoGames igjen ;) Mente forsåvidt 2012 og ikke 2013...
  5. PABben

    Jeg arrangerer GummibåtFestivalen og fra nå og frem til august 2013 vil jeg ikke ha tid til å...

    Jeg arrangerer GummibåtFestivalen og fra nå og frem til august 2013 vil jeg ikke ha tid til å gjøre en god nok jobb for vårt "community". :)
  6. PABben

    Besvart Woooah! Ny CM? :O

    Til de som lurer på hvorfor vi har byttet CM på .no er grunnen ganske enkel. Jeg arrangerer GummibåtFestivalen og fra nå og frem til august 2013 vil jeg ikke ha tid til å gjøre en god nok jobb for vårt "community". Grunnen til at jeg ikke har annonsert noe er at det i utgangspunktet ikke vil...
  7. PABben

    ok-knappen

    Hvilke regler de har på .net er ikke relevant så lenge scriptet du spør om skal brukes på .no. Du har forsåvidt helt rett i at jeg ikke ønsker å svare deg på måten du stiller spørsmålene på og grunnen er at du har en tendens til å vri på svarene og det virker som om hovedpoenget er å...
  8. PABben

    ok-knappen

    Nei, det gjelder ikke kun for javascript men også for bl.a. linker etc. Hurtigtaster som f.eks "ctrl + v" er lov så lenge de ellers følger reglene.
  9. PABben

    Fikset Klokken på forumet - Vintertid vs. Sommertid

    Vips så var det fikset. Dette er - av alle ting - en manuell endring som må gjøres, men den vil være korrekt nå frem til vi skal tilbake til sommertid.
  10. PABben

    Ryktefunksjon på forumet

    Ryktefunksjonen ser ut til å ha vært populær, men flere har hatt problemer med å gi 10 forskjellige personer rykte. Vi har derfor endret grensene. Du trenger nå kun å gi 6 personer rykte før du kan gi samme bruker rykte på nytt! Samtidig så er maks antall rykter endret til 3 per dag.
  11. PABben

    Besvart Når ble TW opprettet?

    Tribalwars var i utgangspunktet tekst-basert ;)
  12. PABben

    Besvart Når ble TW opprettet?

    Tribalwars startet som et "garasje-prosjekt" av 3 tyskere som i dag er Sjefene i InnoGames (CEO) og første offentlige versjonen ble lansert i juni 2003. I 2004 ble det så mange spillere at de startet opp Verden 2. I 2005 begynte de å satse fulltid og senere på året ble det lansert med grafikk...
  13. PABben

    ok-knappen

    Man kan bruke linker som allerede ligger i spillet, men ikke sette dem sammen til et script. Unntakene er script som trykker "angrep", "støtte" eller "ok". Disse kan ikke implementeres som script. Utover dette så er det kun script som finnes i "godkjente script" som er lovlige. Ang. samtalen...
  14. PABben

    ok-knappen

    Script som du viser til vil være ok om det kun gjør en handling av gangen. Scriptet du viser til gjør flere ting og vil således ikke være lovlig. Ingen regel uten uten unntak, men generelt sett kan man si at dersom en link allerede finnes i spillet kan man lage et "script" (link) som gjør...
  15. PABben

    Fikset Nyhetsbrev og Annonseringer

    Off-topic er flyttet til egen tråd: http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?p=233508
Topp