Nylig innhold av phenix

  1. phenix

    Innogames, vinneren av V24

    Dette har bare vært et økende problem helt siden starten av PP til annet enn PK. Jeg har kritisert det helt siden de første verdenene (v3?) fikk muligheten til å kjøpe fordeler. TW kommer aldri igjen til å bli som V1, og de vi har å takke er faktisk communityet som har valgt å betale...
  2. phenix

    Spørsmålsrunde

    I motsetning til deg, Super__ lol? Med f.eks denne og de forrige 2-3 postene dine? Får svare på Kenns spørsmål jeg da, siden du er mer interessert i å poste totalt uinteressante innlegg, som vanlig. I dagens Power vil jeg si topp 3 er Decrepitus, Three Are Not Legends og Zara. Jeg mistenker...
  3. phenix

    Spørsmålsrunde

    Hvordan noen kan samarbeide med deg forstår ikke jeg. Glad du ikke er i ODA :D
  4. phenix

    Spørsmålsrunde

    Feil. Og du bør hvertfall vite at man ikke nødvendigvis må gi juling for å få det.
  5. phenix

    Ryktebørsen

    Er greia nå at du vil inn igjen? Isåfall bør du nok ta opp det med ledelsen på et annet sted enn off.forum.
  6. phenix

    Spørsmålsrunde

    Nope. Hva er Fiskebollas venner sin visjon for v18?
  7. phenix

    Ryktebørsen

    Jeg ville også tatt ferie hvis jeg var deg. Meget taktisk :)
  8. phenix

    Faktabørsen

    Alle vet at det omtrent bare er meg i ODA som støtter kritikk og mobbende uttalelser, slike dora har kommet med. Det er dessverre ikke det denne diskusjonen har handlet om i senere tid. Er helt enig i det kenn skriver her også, makan til sutring og dårlig holdninger har jeg ikke sett på...
  9. phenix

    Ryktebørsen

    Tja, tar det ganske lugn. Hva driver de beseirede med for tiden? :)
  10. phenix

    Faktabørsen

    Det jeg synes er forkastelig er at folk har "stemt i blinde", og da stemt "skyldig". Du skal være ganske sikker på at du synes det er riktig før du stemmer for å straffe noen. Men det er en annen sak, og handler mer om folks holdninger og tenkemåter generelt.
  11. phenix

    Faktabørsen

    Har vært med og stemt jeg også, så bekrefter at dette har vært en demokratisk avgjørelse. Altså ikke noe ledelsen har bestemt. Jeg var uenig i at han burde kickes, men større deler av stammen mente det måtte gjøres. Derfor støtter jeg avgjørelsen og synes på ingen måter at ledelsen har gjort noe...
  12. phenix

    Faktabørsen

    sykt spennende diskusjon
  13. phenix

    Spørsmålsrunde

    Beklager, det er mer sånn "le av"-humor Hvordan ser sommerplanene til OIMfolket ut?
  14. phenix

    The dark side of v18.

    Haha uuu phenix er slem :( Trodde alle visste at jeg er en utrivelig type, har jeg aldri lagt skjul på. Er ikke det dette spillet handler om. Og ja, jeg spiller nå dual med kenn. Jeg vil påstå at det er fler kontoer det nå blir spilt med fler spillere, enn solokontoer. Jeg foretrekker å spille...
  15. phenix

    The dark side of v18.

    Haha ok, dette er som å diskutere med noen som aldri har spilt tw før, hvor dere har bestemt dere for å sutre uansett, så da gidder ikke jeg svare noe mer. Nå har dere fått fakta om hva som skjedde med dilligaskontoen fra meg, som faktisk var den som overkjørte kontoen. At det jeg sier er...
Topp