Nylig innhold av Plan C

  1. Når starter v10??

    Hmmm.. Jeg er ganske sikker på at dere har sagt det? :D :cool:
  2. Verden 10

    La oss håpe det! :)
  3. Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

    Hvorfor har listen over plasseringene på spillerene endret seg???
  4. Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

    Det var vel bare en kvalifisering? rundene starter jo på Mandag
  5. Gratulerer!

    Hvorfor unnskylde seg? enten var man god nok, ellers så var man ikke :) Uansett om man startet 10 eller 40 min senere hadde alle en god mulighet for å komme seg blant top 35 vill nå jeg si. Det er vel de 20 hovedplassene som det har vært den hardeste kampen om.
  6. Gratulerer!

    hehe, støtter den :cool:
  7. Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

    STW opponents defeated #5 S3 Norway As attacker As defender Total Rank Name Defeated 1 Dagi.no 33.659 2 Fireosb.no 31.157 3 MuffDivingExpert.no 29.843 4 FUARK.no 26.001 5 Bautasen.no 25.999 6 Jeeey.no 25.630 7 IMMORTAL.no 21.406 8 Melkesjokolade.no 19.795 9 Graffyz.no 19.193 10...
  8. Innstillinger - Verden 10

    Speed 2!! Ingen kirke Vanelig Gull-mynst system Barbar til 9k vokser fort<3 Moral på ingen kirke ingen militærleir vanelig smie system tribe limit 40 ja til bue ja til paladin med wep velge startposisjon, ja takk! Medaljer<3 INGEN fake limit bunusbyer <3 Fuck halvering av...
  9. Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

    Gleder meg til å spille med alle dere som kom vidre! :)
  10. Ryktebørsen

    ryktes om att DN vil få en Saftig spiller over til seg!
  11. Spørsmålsrunde!

    So saftig? Hvilken stamme har den kuleste profilen på V9? ^^,
  12. Ryktebørsen

    :cool:Ryktes om att servern er nede
  13. TOP 20 Stamme and spillers

    Skulle ikke du legge deg? :;P
  14. TOP 20 Stamme and spillers

    ¨ Jeg ville sjekka med informanten din igjen ;) BRO har aldri hatt DN som allierte
  15. TOP 20 Stamme and spillers

    Psycho Har tro på denne stammen! Fett navn og tydelig mange erfarne spillere! Tydelig att de får være mye iferd PGA den skremmende summen angrepstropper/poeng ellers så digger de bare rett og slett å Dodge alt som er! Divine Denne stammen er også en jeg har tro på! Ser mange kjente nick...
Topp