Nylig innhold av Port Royal VII

  1. Faktabørsen

    Dette er første og siste gang jeg velger å uttale meg i offentlig forum, da det i prinsippet brukes til å enten offentlig klage på noe som ikke positivt egnet en selv, eller for å skryte av venner og/ eller seg selv. Jeg og Bam inngikk en IAP, som kun gikk ut på å ikke angripe medlemmer av...
  2. Spørsmålsrunde

    Ikke oss. Hvem liker ost?
  3. Tribalhugs og desperathet

    Flott tale for oppmerksomhet dette :) Synst det er litt unødvendig dogg, og hente frem meldinger fra "den 23.06. klokken 12:25", når verdnen nett var komt igang.
  4. Faktabørsen

    Fakta er at Plan B er en gjeng med feige jævler som skaffer seg ally med hele verdnen for og ta oss ut (giggle) "[14:42:08] Moatheblackman: oi shitt [14:42:12] Asle: ? [14:42:22] Moatheblackman: så nettop på kartet og alt va lyseblått :O [14:42:37] Asle: MhM :P [14:42:44] Moatheblackman...
  5. Topp 25 spillere

    Sant så sant :)
  6. Topp 25 spillere

    Prioritere tropper kan fint gjøres selv med bygging av andre ting. Vi har hatt prod i Stall, Brakker og Verksted siden vi fikk det, og forsatt klarer vi og bygge :)
  7. V19 - Milepæler

    Vi var dessverre før dere der, hehe juni 25, 2014 17:05:51 Raner: (Sølv - Nivå 3) Farme en total på 1.000.000 ressurser.
  8. Faktabørsen

    Fakta er at TreaSure enda ikke har våknet :Surprised:
Topp