Nylig innhold av Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

  1. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Klarer ikke annet enn å le, dette er så tragisk at det er komisk! Hahahahaha:D:(
  2. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Forrige gang jeg hadde eksamen ble jeg jo tvunget til å nuke for deg hele natta... :|
  3. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Spørsmålsrunde

    Ehhh, Tr0ll? Spilleren på topp 10 med mest tropper?
  4. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg har (midlertidig) trukket meg fra v25, blant annet på grunn av et drøss av innkommende de neste månedene, tagget som russetid og eksamen.
  5. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Fakta er at det er en annen Henrik som spiller dual med Sondrekul (en del tror det er meg :| ).
  6. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Vel, objektivt sett så er hovedstammen den opprinnelige TROLL-stammen. Ikke noe å si på det... Selv om stammene for oss er likestilte, er det fortsatt fakta at den ene stammen ble opprettet før tankene om nummer to i det hele tatt eksisterte.
  7. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Ryktebørsen

    Jeg var høy som bare det da jeg skrev. Om vi skal drive såpass med flisespikkeri kan du helt sikkert finne et par titalls andre regler som kan omformuleres.
  8. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Ryktebørsen

    Det som står i reglene er jo nettopp at uttrykk og setninger er lov.
  9. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Fakta er at 6th er oppløst, med de to beste spillerne (subjektivt) i Chavs. :o
  10. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Rate spilleren over

    Det er likevel ikke fakta, for med 0 i OD er det veldig sannsynlig at man ikke har clearet en eneste by. Selvfølgelig, har man "clearet" like mange farms som en med en høy OD vil selvfølgelig lavere OD være bedre. Det blir vel bedre å si at ODen skal være lavest mulig i forhold til langsiktig...
  11. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Hmarius (wave) Skal vi spille poker? :D Hodd (wave)
  12. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Faktabørsen

    Subjektivt sett gjør Kenn sin metode det mye enklere å se hvilken del av siterte innlegg han faktisk sikter til i svarene sine. Mye enklere og mer oversiktlig enn et langt svar til et langt innlegg. At du i det hele tatt kommenterer denne delen i en debatt som handler om noe helt annet er bare...
  13. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Diplomati ala v25

    Om det var Sondrekul som ledet Legacy ga iallefall det meg noen svar.. (nerd)
  14. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Spørsmålsrunde

    Da jeg hadde eksamen i fjor, og Odd tvang meg til å time inn angrep for han natta før.. :| Hvor mange timer anslår du at du har brukt på Tribal Wars gjennom din karriere?
  15. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Rate spilleren over

    Han har aldri skrevet eller antydet til at han ikke vil bli ratet, bare at det er en annen som vil.
Topp