Nylig innhold av rattus norvegicus

  1. Ryktebørs

    Huff og huff, come on jptg gi litt motstand da :-| Trodde dere skulle ta oss jeg :-) Men for og si det sånt det hjelper ikke og ha 30-40 brukere aktiv og resten står bare og venter på og bli skam nuka, og adlet, ser jeg noe som ligner på enn, tanke av at dere ikke gidder mere ? Dere gikk ut...
  2. Ryktebørs

    ryktest at vi adler :))
  3. FaktaBørsen

    fakta er at lykke is back now for the action :-)
  4. Topp 20 spillere

    :cool:
  5. Ryktebørs

    ryktest det er øl på afterski (bear)
  6. Sondre forlater tw

    Ja da var det på tide og gi blanke osten i tw og nå har jeg bestemt meg for og rett og slett gi opp tw :-) Joda jeg vil takke dere for enn tid fra første stund jeg ble tatt inn i 3.14 da min tw karriere startet og må gi enn stor takk til Mumle og Are for at jeg greide det så bra der :-) k du...
  7. Ryktebørsen

    gratulere Are skal du ha nobel fredspris ? :rolleyes:(party)
  8. Topp 20 spillere

    du er i fra v4 vet jeg og fra v10 dere spilte du under enn nick i area, kan navne ha vært noe med viking
  9. Topp 20 spillere

    noen som vil lage enn update eller :-)?
  10. Faktabørsen

    hmm 19.30 :?
  11. Faktabørsen

    fakta er at zaivo har lygd på seg antall tropper da han har kun 1,2k øks 233lk og 40 ram + 2 adels (hmm) :-)?
  12. Faktabørsen

    gone=traxsns
  13. Faktabørsen

    fakta er at vi har preget 5 mynter (nod)
  14. Ryktebørs

    selv om gone er langt unna akademi vil de gå radikalt fort med han , når han har så høyt med ress felt :-) er sjalu jeg i allefall
  15. Ryktebørs

    bekreftest, så nydelig speider rapporter fra de og noen har til og med gård i nivå 11 enda :(
Topp