Nylig innhold av rc jr.

  1. rc jr.

    FaktaBørsen

    oh oh oh... jeg har en ny faktaopplysning :) Fakta er at V1 ikke har forandret seg stor. det jeg mener med det er at de kranglene som finner sted og de diskusjonene er om så å si det samme. eneste forskjellen er at de bytter litt på hvem som blir anklaget og hvem som anklager :P Og temaene...
  2. rc jr.

    FaktaBørsen

    Og jeg er fremdeles Awesome :P ingen som sier noe i mot det :P det er som de sier :) " den som tier, samtykker:P" WEEEHH!!! jeg er AWESOME!!!:twisted:
  3. rc jr.

    FaktaBørsen

    det ble aldri satt op noen KV som da vil si at det heller ikke er noe punkt 3... så er vel 2/3
  4. rc jr.

    FaktaBørsen

    Litt Fakta til "Faktabørsen :) For det er vel fakta vi smaler på her :P Jeg er ..... AWESOME!!! aner ikke hvordan jeg ble det, men jeg bare er det!
  5. rc jr.

    Ryktebørs

    nja, men også det at jeg faktisk nå slipper å fokusere på fagbrevet :) er vel mere det som har tatt fokuset bort fra TW :P Men skal bli godt å komme tilbake :P
  6. rc jr.

    Ryktebørs

    Ryktet sier at jeg har hvertutrolig sløv på TW den siste månden og har nesten ikke gjort en damn dritt... Det ryktes også at det er som regel stille før stormen :) dette har flere ganger vist seg å være sant :p well... we'll see about that :cool:
  7. rc jr.

    Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    så BOL er ikke tjent med det å la konflikten ligge? de er kanskje mere tjent med å starte noe så unødvendig som en krig pga bagateler? uansett så er spilleren som satt på kontoen og truet med å gå over borte fra kontoen og fra RNG noe som da tilsier at kontoen midlertidig er styrt av RNG...
  8. rc jr.

    Blir BOL alene mot resten?

    jeg sier det bare... gråbyer som blir tatt inne i mine clustre vil bli tatt tilbake enten om det er enighet eller ikke... det er mitt svar til den spillerns respekløshet.... Så i dare you BOL!!!
  9. rc jr.

    Ryktebørs

    Heter nok ikke europris, men eurosis:) Men ja! kan vi få en forklaring?
  10. rc jr.

    Rate en spiller

    Nå har jeg Rate en spiller så da får noen andre ta deg ;)
  11. rc jr.

    Blir BOL alene mot resten?

    jeg leser fordi jeg vil holde meg oppdatert på hva som skjer... jeg ligger liksom ganske utsatt til om det skulle skje noe ;) vet at det ikke er noen som kan noe for det og ikke har jeg tenkt å krangle på det, men for sånne som meg som sitter å leser alle postene så er det litt lettere å lese...
  12. rc jr.

    Blir BOL alene mot resten?

    Vel og greit det :) han skal få si det;) Kom med saklige, Begrunnet og sikkerlige poster... og helst i Bokmål... er litt kjedelig å sitte å lese forskjellige dialekter på 40 poster sent på kvelden ;)
  13. rc jr.

    Rate en spiller

    Janna Poeng: 7/10 Grei den :) topp 30 er bra! kjør på for topp 10!!! OD: 8/10 Brukbar den :) du kan vel angripe litt mere Posisjon: 9/10 Kommet langt bakfra og frem til Fronten :) Crads! Rykte: 5/10 kan ikke gi mere siden jeg ikke har sett så mye til deg eller kjenner deg så godt...
  14. rc jr.

    Blir BOL alene mot resten?

    Grei Unskyldning det, men Barn med bleier burde holde seg unna Forum sem dette... Gjør ikke annet enn å drite på seg uansett^^,
  15. rc jr.

    Ryktebørs

    la oss få dette helt klart!!! 3xx95 er ikke Trønder! jeg ser det fordi jeg selv er en Trønder:mad:
Topp