Nylig innhold av RDI-rsr

  1. Faktabørsen

    Humm
  2. Konkurranse ! Ny - Viktig !

    hei igjen
  3. Konkurranse ! Ny - Viktig !

    hei å hå
  4. Smoke Trolls Evry Day

    Ja da alle i Troll er dårlige spillere å blir grisebanka av eliten av spillere. Sl og chavs er de beste. Rart at noen må si de er best på forummet til stadighet. Det ryktes at det aldrig lønner seg. Så får vi se om det stemmer da. Men dere er veldig gode og helt klart best i tw og sikkert i...
  5. Faktabørsen

    Why are you so high?
  6. Ryktebørsen

    Eller at de tar inn kjentfolk?
  7. Faktabørs - V10

    er nok starten på slutten for area nå.
  8. Faktabørs - V10

    gutta som jobber:)
  9. Faktabørs - V10

    don i sør gikk jo mot dere oh invicta tok mixxx, dere var vel redd for det. dere sa jo selv at dere skulle taopp kampen med area alene, vet ikke hvorfor det ble snudd til vennskap. annet enn det vanlige at man er redd for å tape annsikt selv
  10. V10 - realiteten

    merget da, en av dere var vel ikke nok på kontoen, men svar på hele posten du. Det var vel poenget egentlig.
  11. Faktabørs - V10

    ingen som har prøvd det, vel?? Vi lurte vel mest på om H skulle fortsette krigen mot TE siden dere nå er så få igjen? Syns jo det er trist at nesten alle hos dere gikk over etter litt motstand med area. Men du har vel søk til noen stammer selv?(eller forhørt deg?) Om du vil kan jeg dra...
  12. Ryktebørsen - V10

    V10 - Gruble - AREA kvalmt unnskyldningslisten for alle spillere som går til area, begynner å bli laaaang. Husker TE sa de skulle gi Area en fight alene WOW
  13. V10 - realiteten

    Chevy Tahoe tror nok du henger etter på infoen om hvordan konflikten mellom TE/NWE og H startet. det at vi kjørte og tok byer av din kompis kom lenge etter. Og vi rakk jo ikke ta så mange før du kom å interna det som var(Kredz). Men nå er jo dette samma F. men leser du posten min så er jo...
  14. Ryktebørsen - V10

    Jeje syns TE ventet lenge med mergen ga mixx byene til invicta først? Var det noen fight der egentlig? Kjenner ikke alle dere som spiller i area, men leser jo mye om flere av dere her og har sett hvordan dere rekruterer. Stammens rekruteringspolitik er vel opp til dem. Men samlingen av...
  15. Topp 20: Spillere

    mulig han har slutta ;) noe mere vet jeg ikke, te sliter vel med donnes og klarer ikke samarbeide mot donnes + invicta?
Topp