Nylig innhold av Ronnyh

  1. Grupper

    Jeg har sett det finnes muligheter for å lage grupper av ymse slag både når det gjelder landsbyer og masse annet. Noen som kan fortelle meg hensikten med denne funksjonen og hvordan jeg bruker den?
  2. Ang julefred

    Hva med farming? Blir også dette stanset den tiden julefreden pågår?
  3. Overtatt en by.

    Lurt... Takk for siste svar. Der fant jeg jo mine kjære slitere... Tusen takk! :)
  4. Overtatt en by.

    Adle en skog? Lage leirbål? Vet ikke helt om alt det der er verdt bryet for en bitteliten hær på noen få skarve soldater som kun fulgte med adelsmannen på sitt siste tokt...? Kan man lage nye byer også uten å knabbe andre byer? Heldigvis var det ikke store hæren jeg sendte med adelsmannen...
  5. Overtatt en by.

    Nå har jeg overtatt min første by i tillegg til den jeg startet med, men der har dukket opp en problemstilling jeg ikke forventet. Idèt jeg overtok byen forsvant selvsagt adelsmannen min, dette var forventet. Sammen med adelsmannen sendte jeg en mindre hær idèt jeg regnet med å overta selve...
  6. Automatisering

    Hmmm... Kikket raskt på den linken din men kan ikke skryte av at jeg skjønner så himla mye av de greiene der... Først av alt; jeg bruker Explorer som nettleser. Funker dette i den?
  7. Automatisering

    Jeg har blitt fortalt at dersom jeg blir Premiummedlem så kan jeg gruppere og automatisere mine tropper til å gå på farming. Jeg kan eksempelvis dele opp mine soldater og tropper i noen hærenheter og forhåndsprogrammere hver gruppe til å automatisk farme nærliggende barbarerlandsbyer. Jeg er nå...
  8. Befolkningsvekst.

    Jeg spiller i verden 1. Har nå begynt å få et lite problem i motsatt fortegn av det jeg tidligere hadde. Nå er mengden med resurser begynt å overgå mitt foreløpige forbruk. Henger litt etter på den ene resursen og da hoper de andre seg litt opp underveis. Det har jeg imidlertid en plan for og...
  9. Befolkningsvekst.

    Takker for masse hjelp. Nå ryr resurser inn her og hæruniter går i skytteltrafikk mellom min landsby og de rundt omkring...
  10. Befolkningsvekst.

    Et siste lite spørsmål. Får jeg vite hvor mye og stort bytte mine tropper eventuelt har tatt med seg? Står dette i en rapport eller noe?
  11. Befolkningsvekst.

    Takker igjen for gode svar og gode forklaringer. Nå begynner ting å ordne seg her i bygda mi... Har sendt ut tropper nå på røvertokt et par ganger til slike forlatte byer for å kanskje øke litt på beholdningen av resurser.
  12. Befolkningsvekst.

    Takker for svar. Er litt i villråde enda over diverse begreper dere bruker her inne i forumet, men finner ut av det etter hvert regner jeg med. Regner også med at å farme er et uttrykk for å kapre andre nærliggende byer. Jeg har faktisk forsøkt å erobre noen forlatte byer i nærheten av meg selv...
  13. Befolkningsvekst.

    Resurser viktigst Jeg oppfatter resurser som det støste problemet nå i oppstarten. Har ikek behov for noe premium medlemsskap så lenge jeg ikke har resurser nok til å bygge to bygg samtidig en gang. Må først komme til et punkt der jeg har overskudd på resurser før jeg ser noen mening i premium...
  14. Befolkningsvekst.

    Jeg sliter med å få befolkningstallet til å øke. Har gård på nivå 4 som gir en mulig innbyggertallet på 386. Folketallet i dag er på skarve 198 og veksten ser ut til å gå svært sakte... Hva gjør jeg?
  15. Barbarlandsbyer

    Hvordan overta en barbarlandsby?
Topp