Nylig innhold av sander.z

  1. sander.z

    Faktabørsen

    Høres bra ut, en av dere får invitere meg til stammen deres. Heter memelord og er usedvanlig god i tw
  2. sander.z

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg er ny på v27 og lurer på hvem som er på lag blant toppstammene. Noen som gidder å gi meg en kjapp oppsummering? Er det verdt det å starte på denne verdenen?
  3. sander.z

    TW-Champions v25 - FINALE

    ur boy tony - Unlimited
  4. sander.z

    bob bob å titthei

    Kjempe mot hvem? Barbarlandsbyene?
  5. sander.z

    TW-Champions v25 - Kvartfinale

    ur boy tony - Deathez: Føler det er svært lite som kan stå opp mot UBT's prestasjoner på denne verdenen, til tross for at Fridtjof har gått fra zero til hero veldig fort. Han er også en ganske kul fyr, uten at det har så mye med saken å gjøre. Themis - martinsen: Måten martinsen-gutta har...
  6. sander.z

    TW-Champions v25 - runde 2.5

    Bohic - Al Bundy
  7. sander.z

    TW-Champions v25 - runde 2

    Fluffyneiger - Grunnmuren Felmyst - King Hakon Donau - SwiftSolvang Newsted - YSLDMB grodi - Maxwell Minger Lord Bobil - Black Magic tarantella - Balle Klorin1 Unlimited - Shaun the Sheep Bohic - Al Bundy martinsen - ZombieFred Themis - marius83 heskey - phsykes1 Shizzle - Deathez Reisverket -...
  8. sander.z

    Dag 7: Quiz

    1. Start på nytt 5 ganger på samme verden.
  9. sander.z

    Hei, uttaler du navnet ditt "Stratt" eller "Strætt"?

    Hei, uttaler du navnet ditt "Stratt" eller "Strætt"?
  10. sander.z

    Tell til 1000 før HP19 annonseres

    117.!
  11. sander.z

    Ryktebørsen

    Er Trollene i ferd med å skaffe seg litt for mange fiender, mon tro?
  12. sander.z

    Faktabørsen

    Det vet jeg.
  13. sander.z

    Ryktebørsen

    Operation: Heskey
  14. sander.z

    Ryktebørsen

    Vil tro det er mer eller mindre normalt at aktiviteten blir litt laber på en lørdagskveld. Eller skjer det rett og slett for lite på v25? Kanskje et skikkelig kontroversielt stammebytte kunne fått fart på sakene? (whew) (Lipssealed) :Surprised:
  15. sander.z

    Spørsmålsrunde

    Har hørt rykter om at det skal komme i alle fall én liste før mai er over. https://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY Hvem av de tre mennene i videoen ligner mest på Jesus?
Topp